خبرهای داغ:

خوزستان پایتخت اقتصادی ایران

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان را به عنوان پایتخت اقتصادی ایران اسلامی می‌شناسیم.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۷۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج خوزستان؛ رضا فتوحی  در همایش بزرگ جهاد تبیین با محوریت شورای راهبردی جبهه مردمی دولت ایران قوی در استان خوزستان اظهار کرد: از روزی که دولت جدید روی کار آمده می‌گوئیم «دولت مردمی و ایران قوی» که این ایران قوی با همت و مشارکت مردم میسر می‌شود به همین دلیل دولت نامش را دولت مردمی گذاشته تا همه در آن سهیم باشند.

 

وی با اشاره به اینکه خوزستان مهد غیرت و تمدن است، اضافه کرد: خوزستان در دوران دفاع مقدس نشان داد که تکیه گاه اصلی ایران اسلامی است؛ درست است مشکلاتی وجود دارد اما مشکلات دال بر این نیست که مسئولین کم کاری کرده‌اند یا دنبال کم کاری هستند.

 

فتوحی با بیان اینکه خوزستان را به عنوان پایتخت اقتصادی ایران اسلامی می‌شناسیم، گفت: به جرأت می‌گویم خوزستان در بخش کشاورزی اول است، یک سوم آب‌های جاری کشور و ۴۰ درصد پتروشیمی‌های کشور در خوزستان هستند؛ همچنین ۲۸ هزار نفر فقط در کشت و صنعت نیشکر شاغل هستند که این از نعمات جمهوری اسلامی ایران است.

 

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان مورد توجه مسئولین تراز اول جمهوری اسلامی است به طوری که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاکید خاصی بر استان خوزستان دارند، تاکنون هیچ رئیس جمهوری در سال اول کار خود چهار مرحله پشت سر هم به خوزستان سفر نکرده که در این دولت اتفاق افتاده است.

 

فتوحی اظهار کرد: خوزستان در بخش‌های صنعت، کشاورزی، نفت، گاز، بنادر و دیگر بخش‌ها اول است و اول هم خواهد ماند؛ لذا دستگاه‌های اجرایی استان باید به تکلیف خود عمل کرده تا این اثرگذاری را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار