با کاشت یک اصله درخت به سالم سازی محیط کمک کنیم

کرد گفت: ترویج فرهنگ درختکاری بویژه توسط جامعه بزرگ ورزش و جوانان در واقع کمک به تامین هوای پاک و محیط سالم است و باید مردم را تشویق کنیم هر کدام یک درخت در محیط زندگی و کار خود بکارند تا شاهد هوای پاک و سالم شویم.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۸۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بمناسبت روز درختکاری ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه معاونین و جمعی از کارکنان و روسای هیات های ورزشی چند اصله نهال در فضای سبز دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان غرس کردند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه مراسم روز درختکاری اظهار داشت: ترویج فرهنگ درختکاری بویژه توسط جامعه بزرگ ورزش و جوانان در واقع کمک به تامین هوای پاک و محیط سالم است و باید مردم را تشویق کنیم هر کدام یک درخت در محیط زندگی و کار خود بکارند تا شاهد هوای پاک و سالم شویم.

ادهم کرد تصریح کرد: همه باید سعی کنند با کاشت یک اصله درخت سهم خود را در ایجاد فضای پاک ایفا کنند و به سالم سازی محیط کمک کنیم.

وی نقش ورزشکاران، مربیان و داوران ورزشی را در بسط و گسترش فرهنگ درختکاری حائز اهمیت خواند، چرا که رفتار ورزشکاران همواره الگوی رفتاری بخش قابل توجهی از افراد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار