رییس اتاق اصناف کرج گفت: اولین نمایشگاه بهاره استان در سالن شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز به کار کرده و فعالیت نمایشگاه دوم هم که در محدوده فرودگاه پیام است، از فردا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۱۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بهروز حصاری، رییس اتاق اصناف کرج با اشاره به آغاز به کار یکی از نمایشگاه‌های بهاره استان اظهار کرد: از دیروز (۱۵ اسفند)، علی رغم تاکید اتاق اصناف ایران مبنی بر اینکه در آستانه نوروز تمام واحدهای صنفی می‌توانند فروش فوق العاده داشته باشند و به نوعی نمایشگاهی به وسعت ایران در تمامی استان‌ها دایر باشد، اولین نمایشگاه بهاره استان در سالن شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز به کار کرده و فعالیت نمایشگاه دوم هم که در محدوده فرودگاه پیام است، از فردا آغاز می‌شود.

وی توضیح داد: درست است که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بر میزان فروش واحدهای صنفی تاثیرگذار است ولی برای اینکه تمامی شهروندان بتوانند مایحتاج خود را در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن تامین کنند، این نمایشگاه‌ها دایر شده است.

این مسئول ابراز کرد: در این نمایشگاه‌ها به دلیل حذف واسطه ها و به خاطر اینکه اغلب غرفه داران تولیدکننده هستند، مایحتاجی که عرضه می‌شود حداقل ۲۰ درصد ارزان تر از واحدهای صنفی است.

حصاری با اشاره به نگرانی مردم در خصوص کیفیت اجناسی که در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود، گفت: قبل از تحویل غرفه به بهره برداران، کیفیت کالایی که عرضه می‌شود توسط اعضای کمیته‌ای که با همین هدف تشکیل می‌شود، ارزیابی می‌شود.

رییس اتاق اصناف البرز بیان کرد: نمونه مایحتاجی که در این غرفه ها عرضه می‌شود پلمب و پس از بررسی کیفیت قیمت گذاری شده است.

وی با اشاره به وضعیت عرضه گوشت و مرغ گفت: با هماهنگی جهاد کشاورزی گوشت منجمد به قیمت ۱۵۰ هزار تومان و مرغ منجمد هم با قیمت ۴۳۵۰۰ و برنج هم به قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان در حال عرضه است و کمبودی در این خصوص احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات