فرماندار گناوه

کاشت یک میلیارد درخت نیازمند مشارکت همگان است

محمد تقی صفری در آیین کاشت این درخت در روستای فخراوری گفت :اجرای طرح ملی مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور در مدت چهار سال نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۲۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

کاشت یک میلیارد درخت نیازمند مشارکت همگان است

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه فرماندار گناوه در آیین کاشت ۵۰۰ نهال در خت در روستای فخراوری گفت:تحقق این طرح جهادی و بسیار خوب باعث ارتقای امنیت زیستی کشور و سلامت جامعه خواهد شد.

فرماندار گناوه افزود: پوشش گیاهی، فضای سبز و درختان از سرمایه‌های هر جامعه محسوب می‌شوند.
وی تصریح کردکاشت درخت نقش مهی در سلامت جسمی و روحی انسان دارند و شهروندان باید از فضای سبز و درختان محیط اطراف خود مواظبت کنند و آسیبی به آن‌ها وارد نکنند.
امام جمعه گناوه در این آیین گفت:در آموزه‌های دینی کاشت درخت یک سنت و صدقه معرفی و سفارش شده است
حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی ابراز داشت: باید این فرهنگ را که از ائمه اطهار (ع) به دست آمده است در جامعه احیا و مردم را آگاه کنیم تا به منابع طبیعی کمک کنند.

کاشت یک میلیارد درخت نیازمند مشارکت همگان است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه نیز در این آیین گفت:این اداره در طول هفته منابع طبیعی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان پیش بینی کرده که کاشت ۵۰۰ اصله نهال کنار در مرانع روستای فخرآوری نخستین برنامه این هفته است.
زبیده دهداری افزود: در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، سهمیه استان بوشهر در سال نخست سه میلیون و ۶۵۰ هزار اصله نهال است که به شهرستان گناوه نیز سهمی اختصاص یافته است.
دهداری بیان داشت:شهرستان گناوه دارای ۸۷ هزار هکتار مرتع و ۳۷ هزار هکتار جنگل دست کاشت است

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار