خبرهای داغ:

اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان در خوزستان

شعبه ویژه رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان مدارس خوزستان در دادگستری استان تشکیل شد
کد خبر: ۹۴۹۷۴۶۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی دهقانی گفت: پیرو دستور ریاست محترم قوه قضائیه درخصوص اختصاص شعب ویژه به موضوع مسمومیت‌های دانش‌آموزان و شایعات منتشر شده در این مورد که موجب ایجاد التهاب و تشویش اذهان عمومی می‌شود، شعبه ویژه‌ای ربرای رسیدگی به این موضوع در دادگستری استان اختصاص داده شد.

 

وی با بیان این که دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری کلیه عوامل دخیل در این موضوع صادر شده است، ادامه داد: با سرعت و دقت لازم به این موضوع رسیدگی و با عوامل این وقایع برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و اشد مجازات قانونی در مورد آنان اعمال خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان همچنین خطاب به افرادی که با امور غیر واقعی و نشر شایعات فضای جامعه را ملتهب می‌کنند، هشدار داد: با عاملین شایعات و منتشر کنندگان آن که به نحوی از انحاء در خصوص این قضایا شایعه‌پراکنی و با انتشار اکاذیب در فضای مجازی و حقیقی، نسبت به مردم و والدین دانش‌آموزان ایجاد ترس و دلهره می‌کنند، در شعب ویژه‌ای که به همین منظور اختصاص داده شده است، برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

دهقانی به کلیه فعالان در حوزه رسانه نیز تاکید کرد که به شایعات و مسائلی که موجب ایجاد ترس در جامعه می‌کند، جدا خودداری نموده و به رسالت صحیح و دقیق خود عمل کنند.

 

وی همچنین از دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی استان خواست اقدامات و پیگیری‌های لازم و مقتضی را معمول نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها