خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی زاده در جشن ولادت امام زمان (عج) در شهرستان البرز گفت: با ظهور امام زمان، تجلی حق به کمال خود خواهد رسید و حجت بر همگان آشکار خواهد شد و جایی برای ظلم باقی نخواهد ماندو این امر وعده و سنت خداوند است که حتما محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۸۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید عباس موسوی کارشناس مذهبی در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز در مراسم امام زمان (عج) بیان کرد: با قیام حجت بن الحسن(ع) بساط ظلم و تعدی و خفقان از بین خواهد رفت چرا که با ظهور امام زمان، ظهور حق به کمال خود خواهد رسید و حجت بر همگان آشکار خواهد شد و جایی برای ظلم باقی نخواهد ماند، و این امر وعده و سنت خداوند است که حتما محقق خواهد شد.

کارشناس مذهبی عنوان کرد: براساس آیات قرآن مانند آیات ۱۴ و ۶۴ سوره مائده، افراد و گروه هایی هستند که با تعصبات و یا بغض هایی که دارند در کفر خود باقی بمانند که تکلیف اینها در حاکمیت نظام الهی مشخص است که میزان برخورد و مقابله با آنها براساس رفتار و عملکردشان را می توان از آیات و روایات استنباط و تشخیص داد.

وی افزود: تکریم و بزرگداشت نیمه شعبان از شعائری است که باید در دل ها و در عرصه اجتماع اثرگذار باشد که همه مومنین و هیئت ها و تشکل ها می طلبد که مانور انتظار را با شب زنده داری و معرفت و اتصال به امام زمان و آراستن خیابان و پیاده رو و خانه هایشان محقق کنند و دل ها را پذیرای وجود آن حضرت نمایند چرا که نعمت وجود امام مهدی علیه السلام بزرگترین و بالاترین نعمت هاست است که همه انسان ها به واسطه امام معصوم از فیوضات الهی بهره مند می گردند و نمی توان شکر این نعمت را آنچنان که باید به جا آورد. 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: حضرت عیسی در جمع حواریون به یمن نعمت مائده و طعام سماوی از آن عید این چنین یاد می کند: قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَائِدَةً مِّنَ السَّمَاءِ تَكُونُ لَنَا عِيدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ

ﻋﻴﺴﻲ ﺑﻦ ﻣﺮﻳﻢ ﮔﻔﺖ: ﺧﺪﺍﻳﺎ! ﺍﻱ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎ! ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﻔﺮﻩ ﺍی ﭘﺮ ﺍﺯ ﻏﺬﺍ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﻦ ﺗﺎ ﻋﻴﺪی ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﻭ ﻧﺴﻞ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻣﺎ ﻭ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺍی ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺗﻮ ﻭ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﺯﻱ ﺑﺨﺶ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯی ﺩﻫﻨﺪﮔﺎنی.(مائده، ١١٤) بنابراین نعمت امام زمان(عج) و تعظیم و تعزیز او از وظایف همه منجی طلبان است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها