پیام تبریک کانون وابستگان سپاه فتح به مناسبت نیمه شعبان

روابط عمومی کانون وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله العظم(روحی و ارواحنا له الفدا) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۱۲
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این پیام به شرح زیر است،.


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید

نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و از فرخنده‌ترین روز‌های خلقت است. روزی است که قائم آل محمد (ص)، سرو رعنای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی قدم بر صفحه هستی گذاشت.

سلام بر مهدی موعود (عج)، سلام بر خورشید جان‌ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان شیدای حضورش، حیاتی دوباره می‌یابد.

سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش پایانی است بر رفع ظلم ظالمان و ستم ستمگران و به برکت حضورش زمین و زمان تطهیر و مقوله عدل و داد در معنای تام محقق می‌گردد.

سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و فروزش یقین که امید ظهورش غبار غم‌ها و نا امیدی‌ها را از دل شیفتگانش می‌زداید، همانکه دیده مشتاقان در انتظار مقدمش به راه دوخته و جان عشاق دلباخته، در آتش هجرانش بی قرار است.

روابط عمومی کانون وابستگان سپاه فتح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و همه شهدای انقلاب اسلامی ، سالروز فرخنده یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را به همه مردم شریف انقلابی، سرافراز و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه وابستگان نستوه ، خستگی ناپذیر و رنج کشیده نیروهای مسلح در جای جای ایران عزیز صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج)، عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مستضعفین عالم و نابودی دشمنان اسلام را مسألت می نماید.

إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ.


والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.


روابط عمومی کانون وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات