محمدرضا مردانی: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جهان را برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) آماده می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۳۲
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمد رضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با صدور پیامی میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت.

در متن این پيام آمده است: 

" بشر امید آن دارد و می داند که تاریخ، با خاطره ناکامی‌ها و تلخ کامی‌های بشر به پایان نخواهد رسید. سرنوشت نهایی انسان، ضعف و زبونی نیست و بی گمان، خورشید هدایت از پس ابرهای تیره بیرون می آید و جهانی از روشنایی و آگاهی و دوستی را فرا روی بشر قرار می دهد. جهانی که در آن، آدمی بسوی حقیقت و عشق تا افق‌های دور پرواز می‌کند و آن ،زمانی است که منجی عالم بشریت، ظهور می‌کند.
در همه ادیان ابراهیمی این اعتقاد به منجی و برقراری صلح و صلاح و خیر در نهایت جهان دیده می‌شود. ضمن این انتظار ، امیدی است که برای وضعیت بهتر با قدوم حضرت ولی‌عصر(عج)، منجی عالم بشریت محقق خواهد شد و این امید نیروی محرکه و پیشران جامعه است.

امید آمدن منجی، زیباترین انتظارهاست و درک صحیح این انتظار زمینه‌ساز تعالی خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی خواهد بود.

ایمان به ظهور، نشانه‌ای از گسترش عدالت و رحمانیت خداوند است که هیچگاه بندگان خود را تنها، بی‌یاور و بی‌هدایتگر نگذاشته و نخواهد گذاشت.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، این یگانه منجی عالم بشریت به عموم ملت مسلمان و ولایی ایران اسلامی به خصوص اساتید فرهیخته و دانشگاهیان، از خداوند تبارک و تعالی برای همه منتظران واقعی آن حضرت، سلامتی و موفقیت روزافزون مسئلت دارم.

امید است همه ما در تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی به ویژه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با هفت مولفه حکمرانی در تمدن سازی نوین اسلامی از جمله اندیشه‌های معظم له است و جهان را برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) آماده می‌کند تلاش نموده و در این مسیر گام های موثری برداریم تا ان‌شاءالله همگی از منتظران حقیقی و پیروان راستین آن حضرت باشیم."

انتهای پیام/

ارسال نظرات