خبرهای داغ:

برگزاری اولین سالگرد عروج حجت الاسلام و المسلمین شفیعی در اهواز

اولین سالگرد عروج ملکوتی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۶۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، اولین سالگرد عروج ملکوتی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، عالم پرتلاش، خدوم و بصیر ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۱۸ اسفندماه مصلی امام خمینی اهواز برگزار می‌شود.

 

سخنرانان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت الاسلام و المسلمین میرزامحمدی و دکتر محمدرضا سنگری هستند.

 

در این مراسم همچنین از مجموعه آثار گرافیکی هنرمندان رویداد هنری امامِ‌جماعت و کتاب شعر آقاسیدمحسن رونمایی خواهد شد.

 

کتاب شعر آقاسیدمحسن که گزیده‌ای از اشعار شاعران تراز اول کشور در وصف روحانی تاثیرگذار و مردمی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی است، با سخنرانی سید محمدجواد شرافت رونمایی خواهد شد.

 

همچنین حاصل تلاش هنرمندان طراح و گرافیست در رویداد هنری امامِ‌جماعت که به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی آقا سید محسن برگزار شده بود، در حاشیه مراسم سالگرد ایشان در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

 

حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در روز شنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست.

 

وی از مدرسان دانشگاه نیز بود و ۱۱ سال مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان را بر عهده داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها