خبرهای داغ:

دکتر صفورا زارعی فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه شد

با حضور فرمانده سپاه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه، دکتر بسیجی صفورا زارعی به عنوان سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۷۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه فرمانده سپاه خرامه و دکتر بهمنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه دکتر بسیجی صفورا زارعی به عنوان سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه معرفی شد.

محسن رزمخواه در این مراسم به اولویت‌های بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: ایثار و از خود گذشتگی از ویژگیهای بسیجیان است که در دوران شیوع ویروس کرونا این ویژگی ها را همانند دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه خرامه با اشاره به خدمات پزشکی شهرستان افزود: در سال جاری اردوهای جهادی بسیاری در زمینه درمانی و پزشکی با همکاری مجموعه شبکه بهداشت و درمان توسط کانون بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر در روستاها و مناطق محروم و عشایری شهرستان برگزار شده است.

وی همچنین نقش بسیج در مبارزه با ویروس کرونا را موثر خواند و گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا قرارگاه سلامت و دفاع زیستی سپاه خرامه با راه اندازی مرکز واکسیناسیون شماره دو کرونا در سالن ۹دی کمک شایانی جهت کاهش ابتلا و شیوع این بیماری در شهرستان انجام داد و با توجه به حضور میدانی نیرو های بسیج در کنار کادر بهداشتی و درمان و اجرای طرح شهید سلیمانی و تشکیل تیمهای نظارتی، حمایتی و مراقبتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نقش اساسی توسط جهادگران انجام شد.

در ادامه، دکتر محمد بهمنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه هم ضمن اعلام حمایت همه جانبه از اردو های جهادی و برنامه های کانون بسیج جامعه پزشکی، گفت: مجموعه شبکه بهداشت خود را در خدمت مردم می داند و در هر روستا و منطقه محروم که اردوی جهادی برگزار می شود، نیروهای متخصص پزشکی آمادگی حضور را اعلام می دارند.

به گزارش بسیج، در این مراسم که با حضور جمعی از پزشکان و کارشناسان شبکه بهداشت برگزار شد، طی حکمی از سوی سرهنگ محسن رزمخواه فرمانده سپاه خرامه، دکتر صفورا زارعی به عنوان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خرامه منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها