مایه مباحات ایرانیان

    اما وقتی  به دلایل موفقیتها و سربلندی هایمان در حدود چهل سال گذشته و مصداقهای مزبور نگاه می کنم ، عامل مشترک همه آنها را ولایت فقیه(به عنوان مدل موفق حکومت) و در شخص سید علی خامنه ای(به عنوان مصداق تام ولایت فقیه) می بینم .
کد خبر: ۹۴۹۷۶۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

ایرانی می تواند بگوید ما در جهان معاصر در بین پانزده کشور برتر دنیا در تولید علم هستیم . یک ایرانی می تواند افتخار کند که ما در بین معدود کشورهایی هستیم که به تکنولوژی هسته ای دست یافته ایم. می تواند بگوید ما از قدرتهای برتر دنیا در زمینه موشکی هستیم . می تواند بگوید در بین چند کشور اول دنیا در زمینه پرنده های بدون سرنشین هستیم . می تواند مفتخر باشد که ما در اوج پیچیدگی شناورهای زیر دریایی از معدود کشورهایی هستیم که آن را تولید می کنیم. می تواند افتخار کند به علم نانو و علوم سلولهای بنیادین . می تواند افتخار کند به ماهواره هایی که به فضا پرتاب کردیم  و می تواند مفتخر باشد به استقلالمان و به ایستادگی مان در مقابل زورگویان عالم در اوج فشارها و تحریمها و محنتها و ....

    اما وقتی  به دلایل موفقیتها و سربلندی هایمان در حدود چهل سال گذشته و مصداقهای مزبور نگاه می کنم ، عامل مشترک همه آنها را ولایت فقیه(به عنوان مدل موفق حکومت) و در شخص سید علی خامنه ای(به عنوان مصداق تام ولایت فقیه) می بینم .

    او بود که شخصا و مستمرا پیگیر بود تا ما را در عرصه علوم ارتقا داد . او بود که با فرماندهی اش بر قوای مسلح و صنایع دفاعی و نظامی ما را در عرصه های نظامی به یک قدرت برتر تبدیل کرد بگونه ای که تمام کشورهای همجوار ما از سوی استکبار مورد هجمه نظامی و یا اشغال قرار گرفتند اما مردم ایران در امنیت و آسایش ناشی از آن اقتدار دفاعی زندگی می کنند . پیگیری های شخص سید علی خامنه ای و شخصیت ولایت فقیه بود که ما را در مقابل دنیای ظلم و جنایت و تباهی و دروغ و نیرنگ و تحریم و تسلیم ، به ایستادگی و استقامت  تربیت کرد. او بود که در اوج اقتدار و صلابت بر مردمی بودن نظام و احترام به رأی مردم تا آنجا تأکید کرد که تسلیم فتنه سال 88 و فرو ریختن جمهوریت نظام نشد . او بود که علی رغم اختلاف نظر در شیوه های سیاسی و اقتصادی با دولتهای سازندگی و اصلاحات و اعتدال اما تا آخرین روز از ریاست جمهوری آنها، پای رأی مردم ایستاد و ما را مشق مردم سالاری داد .

هم او بود که به ما گذشت را در کنار اقتدار آموخت و با عفو گسترده فریبخوردگان در اغتشاشات سال جاری پدری خود را در حق همه فرزندانش نشان داد و همو بود که در اوج اقتدار از خودش عبور کرد و به قوه قضائیه فرمود برای  هیچ کس بخاطر اهانت به من در اغتشاشات ، محکومیتی صادر نشود و همو بود که در اوج این رأفت و مهربانی اسرائیل و آمریکا را قاطعانه تهدید کرد که " دوران بزن در رو تمام شده است و اگر یکی بزنید ده تا می خورید " همین ولایت فقیه متقی و خدا ترس است که در میان خانواده شهدا آنگونه فرزندان شهید را در آغوش می گیرد و در میان جانبازان عزیز آنطور بوسه بارانشان می کند اما در تقابل با شیطنتهای حاکمان حجاز آنگونه با صلابت ضرب الاجل برایشان تعیین می کند و برای قاتلان حاج قاسم و ابو مهدی انتقام سخت و قاطع را وعده می دهد و برای عاملان مسمویت دانش آموزان مجازات شدید و بدون عفو و گذشت را اعلام می کند.

با خود  گفتم کدام ملتی می تواند ادعا کند که فرزندان رهبر و یا رأس نظام و دولتش در هیچ منافع اقتصادی و رانتی نباشد و هیچ مقام و منصبی نداشته باشند؟ مردم کدام کشور می توانند ادعا کنند که در رأس حکومتشان فردی قرار گرفته که در خانه ای دولتی و در مرکز شهر و در کمترین برخورداری از مطامع دنیوی زندگی می کند.؟ کدام ملتی می تواند بگوید که رئیس کشورش و انقلابش شخصی است که فرزندانش را در دوران جنگ به جبهه های نبرد فرستاده و هیچ ممانعتی در این باره نداشته است . در جنگهای معاصر دنیا کدام رئیس جمهور را سراغ دارید که مانند رهبر ایران(در دوران ریاست جمهوری اش) در خطوط مقدم جنگ و در کوچه پس کوچه های خرمشهر و جبهه های مختلف شخصا حضور پیدا کند؟

    در بین رهبران جهان کدام رهبر را اینگونه ذوالفنون سراغ دارید که در بین نظامیان مانند یک ژنرال فوق استراتژیست همه را مبهوت کند و در میان شعرا و ادیبان، هم خود شعر بسراید و هم شعر دیگران را نقادی کند و در میان هنرمندان سینما و تئاتر و عرصه های دیگر هنر صاحب نظر  باشد و و درجهان سیاست همه را به تعجب واداشته باشد ؟

    ایرانی جماعت باید به داشتن ولایت فقیه در نظام حکومتی خود که باعث بروز مصداقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در جهان معاصر شده است ، بیشترین مفاخرت را داشته باشد و بر این دو نعمت بزرگ الهی شاکر و سپاسگزار باشد تا که به فرموده قرآن بر اثر شکر نعمت ولی فقیه و ولایت خامنه ای ، نعمت افزونتر یعنی وجود نازنین مهدی فاطمه سلام الله علهما ) هر چه زودتر نصیبمان شود. (لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ – ابراهیم – 7)

                                                  شب نیمه شعبان المعظم سال 1444 قمری 1401 هجری شمسی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار