رئیس اداره قران و عترت ونماز آموزش وپروش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش بستر حضور حداکثری را برای فعالیت تربیتی علما و روحانیت در مدارس فراهم نموده است.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج،  در نیمه شعبان و نزدیک شدن به ماه ضیافت الهی گردهم آیی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج و حجت السلام عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان دنا و رئیس اداره قران و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه مهمترین اولویتها و برنامه های کاری خود در اداره قران و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان را تشریح کرد.
حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه فرصت مدرسه بهترین فرصت برای ارتباط با نسل نوجوان و جوان است گفت: ائمه محترم جمعه حضور و فعالیت در مدارس را اولویت اصلی و اول کاری خود بدانند.
وی گفت: با این ارتباط دغدغه و سوالات ذهنی دانش آموزان را بهتر می توان فهم کرد وپاسخ داد.
رئیس اداره قران و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آموزش و پرورش بستر حضور حداکثری را برای فعالیت تربیتی علما و روحانیت در مدارس فراهم نموده و از ائمه جمعه تقاضا داریم ما را در تحقق اهداف و برنامه های حوزه قرآن و عترت و نماز در آموزش وپرورش یاری نمایند.

آموزش و پرورش بستر حضور حداکثری را برای فعالیت تربیتی روحانیت در مدارس فراهم کرده استآموزش و پرورش بستر حضور حداکثری را برای فعالیت تربیتی روحانیت در مدارس فراهم کرده است

 

 

ارسال نظرات