خبرهای داغ:

جشن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) توسط عشایر غیور شهر رفیع

مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت حجة بن الحسن العسکری امام زمان (عج) با حضور عشایر واحاد مردم شهر رفیع، در پارک ساحلی شهر رفیع برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۳۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هویزه:

 فرمانده حوزه عشایری شهر رفیع ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ولیعصر"عج"  گفت: مراسم جشن باشکوهی در پارک ساحلی شهر رفیع با حضور ارزشمند عشایر و اقشار مختلف مردم و خانواده ها و مسئولان شهرستانی برگزار گردید. 

 

وی افزود :در این جشن باشکوه ضمن اجرای برنامه های متنوعی از جمله  مدیحه سرایی وشعرگفتن در وصف امام زمان (عج)، سرود سلام فرمانده توسط اهالی و مردم شهر رفیع به صورت دسته جمعی اجرا گردید

 

امام جمعه موقت شهرستان هویزه با اشاره به آیه نورانی :(وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ )مي توان دريافت كه اين آيه بشارتي است به مستضعفان (كساني كه اگرچه نيروي بالفعل و بالقوه دارند اما از ناحيه جباران و ظالمان در فشار و سختي بسر مي برند) كه سرانجام، روزي مهدي آل محمد ظهور خواهد كرد و همراه با مبارزه و جهاد مستضعفان بنياد ستمكاران و ظالمان ريشه كن خواهد شد و مستضعفان عزت خود را باز خواهند يافت و نجات پيدا كرده و حكومت عدل جهاني در سراسر گيتي گسترده مي شود.

وی افزود: اين آيه بشارتي است براي همه انسانهاي آزاده و عدالت خواه كه پيروزي نهائي از آنِ محرومان و مستضعفان و مظلومان است و سنت خداوند به اين تعلق گرفته است كه فرزندي از سلالة پاك رسول الله ظهور كند و با همراهي ياراني توانمند و بي همتا جهان را متحول سازد و همة ظلمها، تبعيض ها و... را از ريشه بر كند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها