خبرهای داغ:

برپایی جشن میلاد امام زمان (عج) در رامهرمز

روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه ناحیه رامهرمز به مناسبت نیمه شعبان میلاد امام مهدی (عج) اقدام به برپایی جشنی ویژه کارکنان و بسیجیان شهرستان نموده است. 
کد خبر: ۹۴۹۷۶۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، نیمه شعبان به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) است که مردم برای برپایی جشن های باشکوه در این عید سر از پا نمی‌شناسند و هرکدام به نوعی می‌خواهند سهم خودشان را در این شادی با دیگران قسمت کنند.

 

به همین مناسبت روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه ناحیه رامهرمز، اقدام به برپایی جشنی ویژه کارکنان و بسیجیان شهرستان نموده است. 

 

در این مراسم شادی و سرور که کارکنان، سربازان و بسیجیان حضور داشتند، حجت الاسلام زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک اعیادشعبانیه، برپایی جشن نیمه ی شعبان را نیاز شناخته شدن امام عصر (عج) در بین نسل جدید و جوان دانست و گفت: با برگزاری چنین مراسمات شادی و سرور باید امام زمان مان را به نسل جوان جامعه بشناسانیم تا با این روش ان شاءالله موجبات ظهورش را فراهم سازیم. و این هم میسر نخواهد بود، جز اینکه باید خودجوش و با عشق به امام زمان (عج) در این مسیر قدم برداریم. 

 

پس از  آن حجت الاسلام دکتر میری امام جمعه شهرستان با سخنان گوهربار خود به شأن و منزلت امام زمان (عج) پرداخت و گفت: امروز وظیفه ی ما مسلمانان بسیار سنگین است. و اگر ما به خوبی نتوانیم امام زمان (عج) را نشناسیم، به بیراهه خواهیم رفت و در مسیر دشمن گام خواهیم برداشت، لذا لازمه انتخاب راه درست، امام شناسی ست و ما باید این مهم رو به خوبی انجام دهیم و بصیرت و آگاهی را به جامعه تزریق نماییم. 

 

این مراسم جشن با مرثیه سرایی سرور و شادی با صدای گرم مداح اهل بیت کربلایی حبیب الله جاویدان، اجرای مسابقه و اهدای هدایا به تعدادی از سربازان و بسیجیان خاتمه یافت. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار