در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد؛

جشن میلاد امام زمان ارواحنافداه و نوافشانی

به مناسبت فرخنده میلاد موفور السرور و با سعادت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه شریف مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت همراه با نور افشانی در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۸۵
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن میلادسراسر نور آخرین ذخیره الهی منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه،مراسم جشن میلاد همراه با اقامه نماز جماعت مغرب وعشادر  مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.

حجت الاسلام دکتر سیدمهدی هاشمی باتبریک موالید ماه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، به وظایف شیعیان در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، اطاعت از جانشین خود و امامان معصوم علیهم السلام را واجب کردند و چون امامان و امام زمان ارواحنافداه در عصر غیبت،اطاعت از علمای دین و فقهای آشنا به احکام خدا را لازم کرده اند، پس تبعیت از ولایت فقیه هم بر ما واجب است، چون اطاعت از امام و تبعیت از خدا و رسول صلی الله علیه وآله وسلم به شمار می رود.

کارشناس مسایل مذهبی، انقلاب اسلامی را زمینه ساز دولت عدالت گستر امام زمان ارواحنافداه دانست و ادامه داد: با توجه به دشمنی های استکبار جهانی بویژه شیطان بزرگ آمریکا با برپایی جمهوری اسلامی در کشور ایران، انقلاب امام خمینی(ره) جهانی شد،توانست روحیه آزادی را در جهان ترویج کند بطوری که بیداری اسلامی در جهان، ثمره شجره طیبه جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی زمینه ساز دولت عدالت گستر امام زمان ارواحنافداه است.

حجت الاسلام هاشمی، به لزوم فراهم شدن زمینه ظهور اشاره کرد و گفت:برای رسیدن به این هدف عالی باید بشریت و جامعه آمادگی لازم را داشته باشند تا زمینه برای ظهور فراهم شود. الگوگیری از قیام عاشورا و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و قرآن، دینداری، دل نبستن به دنیا ،تبعیت از ولایت فقیه و تلاش برای برپایی احکام نورانی اسلام ناب در جهان، انجام فرائض دینی، ازجمله عوامل زمینه ساز برای ظهور آخرین سحاب رحمت،قطب عالم امکان، منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه است.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مولودیه خوانی،پذیرایی و نورافشانی ازجمله برنامه های جشن میلاد منجی عالم بشریت بود.

شایان ذکراست: مراسم احیاء و شب زنده داری و برپایی موکب محبین الائمه و احباب الرضا علیهم السلام برای پذیرایی ازمنتظران امام زمان مهدی موعود علیه السلام از ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان مسجدجامع شهرکرد می باشد.

ارسال نظرات