خبرهای داغ:

بسیجیان جوان آبادان تجلیل شدند

جوانان بسیجی آبادان با حضور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان و جمعی از مسوولان محلی مورد قدردانی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۵۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در این آیین در سالن همایش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امروز دنیا به دنبال بهره‌گیری از فرهنگ و اندیشه بسیج است، اگر در این عرصه موفق عمل کرده‌ایم به علت حضور مردم در چنین نهادی است.

 

سردار پاسدار حسن شاهوارپور اظهار داشت: امروز متوجه آینده نگری و سیاست عمیق امام خمینی(ره) در زمینه پایه گذاری بسیج مستضعفان می شویم که با این عنوان از توان و مشارکت مردم برای پیشبرد کارهای کشور استفاده کند، مردمی که با نام بسیج به تمامی عرصه ها وارد شده اند و سازندگی و پیشرفت کشور را به ارمغان آورده اند.

 

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شالوده بسیج آرمان خواهی، تعالی و رشد شرافت انسانی است، شاید به هدف والی مورد نظر نرسیم و اشکالات و نواقصی داشته باشیم، اما در عمل بسیار پیش رفته ایم.

 

سردار شاهوارپور افزود: بسیج برخواسته از درون مردم است و برای یاری کردن خود مردم همواره در صحنه است و هرگونه مشکلی پیش بیاید در صف نخست قرار میگیرد.

 

وی بیان کرد: نماد کار جهادی از درون بسیج می جوشد و با همت بسیجیان کم و کسری های موجود در جامعه رفع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان همراهی و پایبندی به اصل ولایت فقیه را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و افزود: دشمنان ۴۴ سال است که ناامید شده اند و مردم همیشه در صحنه ثابت کرده اند که با در کنار یکدیگر بودن مقابل دشمن خواهند ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار