خبرهای داغ:
همایش بزرگ جهاد تبیین با محوریت شورای راهبردی جبهه مردمی دولت ایران قوی در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی، ایجاد ناامنی و اغتشاش را از برنامه‌های راهبردی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت:دشمن در جنگ ترکیبی از همه ابزار‌های نرم و عرصه جنگ شناختی علیه ملت و نظام اسلامی استفاده کرده است.

 

علیرضا افشار در همایش بزرگ تبیین با محوریت راهبردی جبهه مردمی دولت ایران قوی در اهواز افزود:با وجود این جنگ ترکیبی که ابعاد پیچیده‌ای دارد، دشمن به اهداف خود نرسید و تاب‌آوری بالای ملت ایران دشمن را در بُهت و حیرت فرو برد.

 

وی گفت: در جنگ ترکیبی، استکبار جهانی و صهیونیسم هیچ مرزی برای حمله به ایران نمی‌شناسند و در عرصه‌های مختلف از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، یک جنگ تمام عیار نرم راه انداختند و، چون نتیجه لازم و دلخواه را نگرفتند با چاشنی ناامنی و اغتشاشات وارد عمل شدند و تنها توانستند تنها عده کمی را فریب دهند هرچند عده زیادی از آنان نیز برگشتند.

 

افشار اظهار داشت: جنگ ترکیبی یک جنگ ساده نیست و ظرافت آن قابل مقایسه با جنگ نظامی و سخت نیست.

 

رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی با بیان اینکه دشمن همچنان مشغول طراحی و برنامه‌ریزی علیه ایران اسلامی است افزود: هم اکنون ۲۰۰ اندیشکده و اتاق فکر علیه ایران کار می‌کنند.

 

افشار با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی قادر نیست علیه نظام اسلامی وارد شود، چون قدرت بازدارندگی ما بالا است افزود:به تازگی در عرصه امنیتی، جریان مسمومیت دانش آموزان را دنبال می‌کند، ولی ترفند نرم دشمن نیز به جایی نخواهد رسید.

 

وی اظهار داشت: دشمن همچنان خط ناامنی را دنبال می‌کند، چون اگر ناامنی باشد فرار سرمایه شکل می‌گیرد و سرمایه گذاری خارجی در کشور نیز انجام نمی‌شود.

 

رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی در ادامه به فشار‌های سیاسی دشمن علیه ملت ایران در مجامع بین‌المللی و حقوق بشری اشاره کرد و افزود:بخشی از این فشار‌ها با پول و امکانات دولت سعودی انجام می‌شود.

 

افشار در ادامه بازار ملتهب ارز را نیز از توطئه‌های دشمن بیان کرد و افزود: دشمن نمی‌خواهد مردم لذت پیشرفت را بچشند و تلاش می‌کند با ایجاد یاس و القای ناکارآمدی، مردم را به آینده ناامید کنند.

 

دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی نیز در این همایش که اقوام، سران و طوایف مختلف استان خوزستان حضور داشتند با اشاره به ضرورت جهاد تبیین از دیدگاه قرآن، روایات و دیدگاه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مخاطب جهادتبیین مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها