خبرهای داغ:
دانش آموز مرندی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج؛

وظیفه دهه هشتادی ها حفظ خون شهدا

تبریز- دانش آموز مرندی وظیفه دهه هشتادی ها را حفظ خون شهدا و تبعیت از رهبری عنوان و بیان کرد: دانش آموزان باید همچنین علم رسانه ای خود را تقویت کنند و با حرف های دروغین رسانه ها و دشمنان علیه کشور خود عمل نکنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۸۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

وجیهه آهی از دانش آموزان پایه دهم مرندی و شرکت کننده در اردوهای راهیان نور دانش آموزی سپاه عاشوراست که همین حضور موجب شد تا خبرنگار خبرگزاری بسیج با این دانش آموز گفت و گویی داشته باشد. آنچه می خوانید حاصل همین گفت و گوست؛

انگیزتان برای سفر راهیان نور چیست؟
پیدا کردن خودم و اشنایی بیشتر با شهدا و مناطق جنگی و تجدید پیمان و مهم ترین آن ها پیدا کردن کسی که در خواب دیدم. حدود چند ماه پیش بود که حجاب کاملی نداشتم در خواب دو شهید گمنام را دیدم که وقتی در برابرش زانو زدم و روسری را با حالت حجاب بستم با چشم های درخشان نگام کرد و گفت این طوری با حجاب بیشتر آراسته تر می شوید  و من با دیدن این خواب متحول شدم و سعی دارم چادرم را روی سرم نگه دارم.
و حالا انگیزه سفر من به این مناطق پیدا کردن شخص گمنام است.

چه شناختی تاحالا از مناطق جنگی داشتید و از چه طریقی؟

شناخت متوسطی از مناطق جنگی داشتم ولی در حدی نبود که بتوانم مسایل مبهمی را که در ذهن خود داشتم جواب بدهم بیشتر از طریق رسانه ها و خانواده اشنا شدم و علاقه زیادی به دیدن طلاییه و شلمچه داشتم و خوشبختانه این فرصت را بدست اوردم و به دعوت شهدا لبیک گفتم و در این مسیر به اعماق احساساتم به شهدا پی بردم.

اگر در زمان دوران دفاع مقدس بودید چه کاری می کردید؟

اشک ریختن در مقابل سختی ها درد را کمتر می کند ولی جنگیدن در مقابل سختی ها سرلوحه شهدای میهنم است و من در این راه خواهم بود.

کدام شهید را بیشتر میشناسید؟

ابراهیم هادی .حمید باکری

از شهدا چه می خواهید؟

شهادت عمری وسعی است که نمی توان درکش کرد از آن ها خواستار ارزوی شهادتم، کمکم کنند که همیشه در راهشون باشم و بهترین رفیقم بمانند و همیشه یار و یاور من باشند و این دخترک گناهکار و تنها نگذارند. «اللهم الرزقنا شهادت فی سبیل الحسین»!

وظیفه دهه هشتادی ها در قبال شهدا و راه شهدا؟

حفظ خون شهدا و پایمال نکردن آن و همیشه پشت رهبری باشند و علم رسانه ای خود را تقویت کنند که با حرف های دروغین رسانه ها و دشمنان جمهوری اسلامی، علیه کشور خود عمل نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها