استاندار البرز در مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: با توجه به اینکه رضایتمندی مردم، مهمترین هدف دولت محترم سیزدهم است، رسیدگی به امور جامانده و عقب مانده را در دستور کار قرار دادیم.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۰۹
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد که روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: پروژه های مسکن مهر حدود ۱۲ سال است که متقاضی دارد ولی تکمیل نشده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رضایتمندی مردم، مهمترین هدف دولت محترم سیزدهم است، رسیدگی به امور جامانده و عقب مانده را در دستور کار قرار دادیم.

عبداللهی گفت: در هفته دولت هزار و ۵۰۰ واحد تحویل مردم شد و امروز نیز ۲هزار و ۲۰۰ متقاضی به واحد مسکونی خود دست پیدا کردند.

وی افزود: بر این باور هستیم که زیرساخت های مسکن های مهر استان از ابتدا تامین نشده و مورد مطالبه مردم است، بر این اساس با عزم جدی برای این امر ورود کرده ایم و تاکنون دستاوردهای ارزشمندی داشتیم.

استاندار البرز گفت: در خصوص مترو شهرجدید هشتگرد نیز درصدد هستیم متناسب با تقاضا، امکانات را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از ظرفیت موجود بهره برداری کنند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها