توسط فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا صورت گرفت ؛

تجلیل از فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع)

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نزسا از فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۱۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا فرمانده و حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه منطقه ای کربلا نزسا از سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر و حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق علیه‌السلام و سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین فرماندهی تیپ امام صادق به دلیل زحمات، تلاش ها و مجاهدت و خدمات بی سابقه آنها در خط مرزی جنوب غربی خوزستان تجلیل کردند.

 

 

سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا در آیین تغییر و تحول خط مرزی جنوب غربی خوزستان از تلاش ها و مجاهدت سردار پاسدار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع)، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق و سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین فرماندهی تیپ امام صادق تجلیل کرد.

 

فرمانده قرارگاه کربلا نزسا در این مراسم از تلاش ها و زحمات فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) قدردانی کرد و گفت: توان ما نه به تجهیزات است بلکه به معنویتی است که بسیجیان و پاسداران دارند و این بنیه معنوی با تلاش های صادقانه ، خستگی ناپذیر و شبانه روزی است که در مجموعه فرماندهی تیپ امام صادق (ع) و حوزه نمایندگی ولی فقیه این یگان وجود دارد.

 

سردار خادم الشهدا افزود: عزیزان ما در حوزه سیاسی با منش و آگاهی و ظرفیت هایی که ایجاد می کردند می توانستیم در محافل و مجالس از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

 

وی بیان کرد: در حوزه عقیدتی نیز تلاش های زیادی در بحث دوره های آموزشی و ارتقای معنوی داشتند و حوزه تبلیغات و روابط عمومی نیز زحمت های ما را به تصویر می کشند.

 

وی گفت: در تمامی ماموریت ها و بحران ها و رزمایش ها در استان و مناطق مرزی جنوب غربی خوزستان عزیزان حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) در کنار فرماندهی بودند و نگاه آنها یک نگاه نظارتی محض نبوده است و همواره کمک کار فرماندهی هستند.

 

وی از مجموعه پرافتخار حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق قدردانی کرد و گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق همواره در کنار فرماندهی بوده اند و از راهنمایی ها و ارشادهای آنها در ماموریت های خط مرزی جنوب غربی خوزستان بهره مند شدیم. 

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا نزسا 

 در ادامه به بخشی از زوایای مدیریت از نگاه اسلام اشاره کرد و افزود : یکی از مسائل مهم در عرصه مدیریت و فرماندهی که ضرورت دارد ما پاسداران در مجموعه سپاه و روحانیت و مسئولان با آن آشنا باشند اخلاق حرفه ای مدیریت و فرماندهی و تخصص و کاربردی است.

 

وی به اخلاق عمومی و اخلاق حرفه ای اشاره کرد و گفت: همه فارغ از موقعیت و جایگاه شغلی که دارند ملزم به رعایت اخلاق عمومی هستند اما اخلاق حرفه‌ای متناسب با جایگاه و امنیت شغلی و حرفه‌ای انسان تعریف می شود.

 

طباطبایی ابراز داشت: رسالت پاسداری از ارزشهای نظام و انقلاب بر دوش ماست و در راستای این رسالت، مدیریت و فرماندهی و پذیرش مسئولیت که یک ریسک بزرگ در سپاه است بسیار ارزشمند و مقدس است.

 

وی بیان کرد: مدیریت یعنی اینکه یک مدیر تمام منابع انسانی و تجهیزات و امکانات در اختیار را براساس آموزه های الهی به زیبایی به کار گیرد و اگر در انجام ماموریت ها از این ظرفیت ها استفاده بهینه صورت پذیرد آن مدیر و فرمانده موفق خواهند بود.

 

 

در پایان سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا و حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی از زحمات چندین ساله سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق و حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق و سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین تیپ امام صادق تجلیل کردند.

 

تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر به مدت دو سال ماموریت امنیت و دفاع از مرزهای جنوب غربی خوزستان را بر عهده داشت.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار