خبرهای داغ:
طی گفت‌وگویی مطرح شد؛

بررسی ادعاهای دروغین حقوق بشر غرب

حجت الاسلام هاشمی تحلیلگر سیاسی در گفت‌گویی به بررسی موضوع حقوق بشر و جنایات غرب پرداخت.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۲۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

بررسی ادعاهای دروغین حقوق بشر غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام هاشمی طی سخنانی عنوان کرد: از زمان اغتشاشات شاهد این بودیم که خیلی از کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گیری کردند و با اغتشاش طلب ها و اپوزوسیون ها همکاری کردند. برای مثال مکرون با مسیح علی‌نژاد جلساتی تنظیم کردند در واقع از اغتشاشات داخل حمایت کردند. اینها نگاه تجزیه طلبان نسبت به ایران دارند و دلیل این است که اینها خوی استعمار گری دارند و تاریخ آن را به ما ثابت کرده است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۸۳۰ تا سال ۱۹۶۲ کشور فرانسه، مردم کشور الجزایر را می کشند، پنج میلیون الجزایری به دست فرانسوی ها به قتل می رسند؛ طی این ۳۲ سال مظلومانه به قتل رسیدند. مردم الجزایر خواسته ای جز استقلال طلبی نداشتند تا مستعمره فرانسه نباشند، حتی توافقاتی هم کرده بودند ولی فرانسوی ها متعد به توافقشان نماندند.

هاشمی تصریح کرد: نکته ای که باید به آن توجه کنیم که پنج میلیون نفر در ۳۲ سال یعنی سالانه متوسط ۳۸ هزار نفر توسط فرانسوی ها مظلومانه کشته شدند و فرانسوی ها افتخار می‌کنند و آن ها یک موزه سر در فرانسه ساختند و ۱۸ هزار سر مردم مظلوم آفریقا در آنجا نگهداری می‌شود.

وی افزود: اینها به خاطر استعمار گری جنایت می‌کردند و به آن افتخار می‌کردند و امروز آمدند مدعی شدند و دین اسلام را یک دین افراطی می دانند، ایران و ایرانی ها را خشن می‌دانند و اینها با آن همه فساد بازهم دارند به مردم ایران و مردم عدالت خواه جهان ظلم می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: کسانی دارند دم از حقوق بشر می‌زنند که هیچ حقی برای بشر قائل نیستند و اگر توان داشتند تمام انسان ها را به استعمار و زیر سلطه خودشان در می آوردند و اینها سلطه طلب هستند.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات