خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت مشترک با آموزش و پرورش استان در قالب طرح افسران سپاه پیشرفت، گفت: این طرح از حدود یکماه قبل به صورت الگویی در استان آغاز شده است که در این راستا کار جهاد علمی و پژوهشی با همکاری دانشجو معلمان و فرهنگیان از پایان امسال تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت برنامه‌ریزی شده و منسجم خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۴۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری امروز پنجشنبه در دیدار مجمع جهادگران بسیج سازندگی با نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: در سال جاری با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی سطح استان تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۷۹ اردوی جهادی در قالب ۳۵ هزار جهادگر با فعالیت در عرصه‌های مختلف برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد گروه‌های جهادی را برادران تشکیل می‌دهند، افزود: در مجموع ارزش ریالی فعالیت‌های مختلف جهادی که از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال است.

هنری به فعالیت تخصصی گروه‌های جهادی مهارت‌محور و اصناف اشاره کرد و ادامه داد: امسال در قالب رزمایش‌های مختلف در زمینه‌های تخصصی از جمله دامپزشکی و پزشکی فعالیت داشتیم که این خدمات تخصصی مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت مشترک با آموزش و پرورش استان در قالب طرح افسران سپاه پیشرفت، تصریح کرد: این طرح از حدود یکماه قبل به صورت الگویی در استان آغاز شده است که در این راستا کار جهاد علمی و پژوهشی با همکاری دانشجو معلمان و فرهنگیان از پایان امسال تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت برنامه‌ریزی شده و منسجم خواهند داشت و دوره‌های آموزشی برای این جهادگران پیش‌بینی شده که آموزش‌های ارائه شده به دانش‌آموزان منطبق با اصول آموزشی وزارتخانه باشد.

وی از حضور گروه‌های جهادی و بومی در مناطق محروم استان برای ایام پایانی سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال ایام تعطیلات نوروز مصادف با ماه مبارک رمضان است فعالیت جهادگران زودتر شروع خواهد شد.

هنری با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران ویژه استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با هدف شناسایی ایده‌ها و الگو‌های برتر در حوزه فعالیت‌های جهادی و شناخت استعداد‌ها و مواردی که قابلیت تکثیر دارد و همچنین ظرفیتی که جهادگران در عرصه‌های مختلف دارند برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: علاقمندان می‌تواند آثار خود در سه بخش ادبی، هنری و تخصصی را تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در قالب داستان‌نویسی، شرح حال‌نویسی، خاطره، فیلم کوتاه، عکس، موشن گرافی، سرود، شعر، نماهنگ و روایت‌گری و … ارسال کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها