خبرهای داغ:
طالب گفت: باید توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با استفاده از ظرفیت جهاد تبیین در سطوح استانی، ملی، منطقه‌ای و بین المللی برای مردم تشریح شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۴۹
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه "روایت شیدایی" گفت: یکی از محور‌های جهاد تبیین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست که باید با اجرای برنامه‌های متنوع صورت پذیرد.

وی افزود: از انتظارات شهدا از ما عمل به وصایای آنهاست، زیرا در صورت عمل به آن‌ها هرگز راه را گم نخواهیم کرد.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه بحث ولایت مداری اولین موضوعی است که در عمده وصایای شهدا به آن تأکید شده، تأکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همواره گوش به فرمان مولای خود باشیم تا به بیراهه نرفته و راه را گم نکنیم.

طالبی متذکر شد: یکی دیگر از انتظارات شهدا از ما حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا در شرایط فعلی که دشمن با همه توان خود به میدان آمده باید با تمام قوا، توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: خنثی کردن توطئه‌های دشمن با حضور همه جانبه ما در مراسمات ملی و مذهبی صورت می‌پذیرد، لذا حضور همه جانبه ما در صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از، ولی فقیه از راهکار‌های حفاظت از نظام الهی است.

وی بیان کرد: از دیگر انتظارات شهدا از ما دشمن شناسی و بصیرت می‌باشد لذا لازم است در راستای خنثی نمودن نقشه‌های شوم دشمن تلاش نماییم.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی، مردمی بصیر، آگاه و زمان شناس می‌باشند که نمونه زمان شناسی آنان حضور در مراسم بیست و دوم بهمن ماه است.

طالبی با تأکید بر اینکه انتظار دیگر شهدا از ما خدمت بی منت به مردم است، تصریح کرد: این وظیفه مسئولان است که در شرایط سخت اقتصای و معیشتی فعلی، با تلاش و کوشش مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها