خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

کیفی سازی گروه های جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال می کنیم

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: کیفی سازی گروه‌های جهادی بر اساس انتظارات، نیازمندی‌های جامعه و آسیب‌های اجتماعی است که بعد از احصای آن‌ها تلاش می‌کنیم که در این راستا، گروه‌های جهادی جذب و سازماندهی شوند و با کمک گروه‌های جهادی از مشکلات و گره‌های کار مردم کاسته شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۶۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی امروز پنج شنبه در دیدار مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان با نماینده، ولی فقیه در استان اظهار داشت: در روز‌های پایانی سال وظیفه دارم به صورت ویژه از همه فعالان گروه‌های جهادی و جهادگران سطح استان قدردانی و تشکر کنم.

وی با اشاره به دو مطلب مهم عنوان کرد: امروز شاهدیم بحث گروه‌های جهادی روز به روز بیشتر جایگاه خودش را در عرصه‌های مختلف از جمله مراکز تولیدی، عمرانی و فعالیت‌های اجتماعی و ... نشان می‌دهد.

سردار مهدوی افزود: اصلی که در سال آینده دنبال می‌کنیم با دو محور کمی و کیفی در کار‌های جهادی است. به لحاظ کمی آمار گروه‌های جهادی روند افزایشی است و با استقبال خوبی به خصوص در بین قشر جوان و تحصیل کرده با روند افزایشی در گروه‌های جهادی رو به رو هستیم.

وی عنوان کرد: حرکت بعدی شروع کردیم کیفی سازی گروه‌های جهادی بر اساس انتظارات، نیازمندی‌های جامعه و آسیب‌های اجتماعی است که بعد از احصای آن‌ها تلاش می‌کنیم که در این راستا، گروه‌های جهادی جذب و سازماندهی شوند و با کمک گروه‌های جهادی از مشکلات و گره‌های کار مردم کاسته شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان ابراز کرد: در سال آینده روند کیفی سازی را با قوت ادامه خواهیم داد و در موارد و زمینه‌هایی که کمتر توجه و کار شده، برای حل مشکلات مردم و جامعه اقدامات موثری مورد توجه قرار بگیرد.
وی در پایان اضافه کرد: روند تعاملی بین دستگاه‌های اجرایی مختلف با گروه‌های جهادی رو به افزایش است و جایگاه خوبی پیدا می‌کند که بین بخش‌های مختلف ارتباط با گروه‌های جهادی برقرار شود.

وی ادامه داد: آورده‌های خوبی به خصوص در مراکز تولیدی، صنعتی و مراکز دیگر حاصل می‌شود که روند تعاملی با همکاری، همدلی و هم افزایی مطلوب است و امیدواریم در سایه تعاملات بیشتر توفیقات بیشتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار