خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

244هزار خانوار یارانه بگیر خراسان جنوبی مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، با بیان اینکه کلیه خانوارهای مشمول دریافت یارانه مشمول این طرح هستند گفت: در خراسان جنوبی حدود 243 هزار خانوار که شامل 143 هزار خانوار شهری و 100 هزار خانوار روستایی هستند می توانند از مزیت این طرح استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۶۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ غلامرضا اشرفی در حاشیه برگزاری نمایشگاه ضیافت و کالا‌های اساسی در بیرجند اظهار داشت: طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله طرح‌های مهمی است که در حال حاضر توسط دولت در سطح کشور اجرایی می‌شود.


وی افزود: در استان‌ها نیز تکالیفی بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده است تا این طرح به نحو احسنت انجام شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه خانوار‌های مشمول دریافت یارانه مشمول این طرح هستند بیان کرد: در خراسان جنوبی حدود ۲۴۳ هزار خانوار که شامل ۱۴۳ هزار خانوار شهری و ۱۰۰ هزار خانوار روستایی هستند می‌توانند از مزیت این طرح استفاده کنند.


اشرفی با بیان اینکه این طرح از هفته گذشته در سراسر کشور اجرایی شده است تصریح کرد: همچنین این طرح ابتدا در ۴ استان به صورت پایلوت شروع شده است.


وی با اشاره به اینکه به منطور اجرای این طرح در خراسان جنوبی ۳ جلسه هماهنگی برگزار شده است خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی اعم از جهادکشاورزی، صنعت و معدن، اصناف، تعاونی‌های مصرفی و فروشگاه‌هایی که در حوزه مواد غذایی نقش اساسی دارند می‌توانند با مراجعه به بستر «شما» نسبت به نصب و راه اندازی این کالا برگ اقدام کنند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به کالا‌های اساسی مشمول این طرح اشاره و یادآور شد: ۱۰ کالای اساسی شامل ماکارونی، تخم مرغ، مرغ، قند، شکر، روغن، پنیر، ماست و شیر و کالا‌هایی که بحث امنیت و سلامت غذایی خانوار‌ها را در بر می‌گیرند مشمول این طرح هستند.


اشرفی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۰ فروشگاه در سطح استان تقاضای نصب و راه اندازی این کالابرگ را داشتند اظهار داشت: امید است شاهد استقبال خوبی از این طرح در استان باشیم.


وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح هیچگونه هزینه‌ای برای فروشگاه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود افزود: این طرح ویژه مشمولین دریافت یارانه است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اعتبار این کالابرگ‌ها به دو صورت است، بخشی هنگام خرید به صورت یارانه کسر می‌شود و بخشی به صورت نقدی توسط مراجعه کننده پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار