خبرهای داغ:

شهید محمد علی عیوضی

شهید محمدعلی عیوضی فرزند درویش است که در تاریخ دهم تیر ماه سال ۱۳۳۸ روستای گزستان سرحانی شهرستان باغملک چشم به جهان گشود که شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۸۰
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در باغملک؛ 

این دلیرمرد خوزستانی در دوران دفاع مقدس به جبهه رفت و در کنار دیگر رزمندگان اسلام در مقابل دشمن متجاوز بعثی به نبرد پرداخت.

پس از حضور در جبهه شهید محمدعلی عیوضی در تاریخ دوازدهم مهر ماه سال۱۳۶۳ همزمان با روز حضرت ابوالفضل العباس (ع) به شهادت رسید و نام خود را در دفتر ۲۳ هزار شهید خوزستان ثبت کرد.

شهید محمدعلی عیوضی در سن ۲۵ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و پس از شهادت پیکر پاکش با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا د باغملک تشییع شد و در روستای سرحانی آرام گرفت.

رزمنده دلیر شهید محمدعلی عیوضی در هنگام شهادت متاهل بود که از او یک فرزند پسر به نام مهدی به یادگار مانده است.

زنده‌ یاد پرگل امیدی جمعه‌ زاده مادر شهید محمدعلی عیوضی پس از چندین سال تحمل دوری و فراق فرزند در تیر ماه سال ۱۳۹۸ همزمان با دهه کرامت دعوت حق را لبیک گفت و مهمان فرزند شهیدش شد.

آیین تشییع پیکر پاک مادر شهید محمدعلی عیوضی بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه برگزار شد که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس و مردم شهیدپرور استان خوزستان در آن حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها