برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان دهلران

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان دهلران با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام،‍ فرماندار ویژه دهلران معاون سیاسی فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،سرهنگ خاسرو جانشین فرمانده سپاه دهلران و سایر اعضا با موضوع کشاورزی و فرهنگی در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۷۹۲۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج،اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان دهلران با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام،‍ فرماندار ویژه دهلران معاون سیاسی فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،سرهنگ خاسرو جانشین فرمانده سپاه دهلران و سایر اعضا با موضوع کشاورزی و فرهنگی در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد. 

 امام جمعه دهلران بر ضرورت رفع مشکلات کشاورزان و همچنین حق آبه تاکید و گفت:فرایند کشاورزی را دریابید و مشکلات آب اراضی کشاورزان و تخصیص آب و تهیه کود و سموم کشاورزی ویژه مد نظر باشد. 

حجت الاسلام موسوی خواستار رعایت عدالت در توزیع ادوات کشاورزی شد و افزود:مصوبات این جلسات پیگیری و اجرایی شوندتا شاهد رفع گره از مشکلات کشاورزان باشیم.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت:دهلران قطب کشاورزی استان است و توجه به تامین نهاده ها و کمک به کشاورزان بعنوان قشر تولید کننده که در اقتصاد نقش آفرینی می کنند یک ضرورت است. 

دکتر صادقی ایجاد صنایع تبدیلی را مهم دانست و افزود:سیاست دولت سیزدهم حمایت از تولید و اشتغال است و کشاورزی در این مبحث جایگاه ویژه ای دارد که باید مورد توجه ویژه قرار  گیرد. 

وی توجه به نیازمندی های بخش کشاورزی را یاد اور و افزود:به همت دولت اقدامات خوبی در بخش کشاورزی انجام شده و  هم سطح زیرکشت و هم تولید و هم اشتغال در این بخش افزایش یافته ولی باید با رفع گره های باقی مانده این روند را تسریع کرد. 

در این نشست اعضای مجمع و همچنین کشاورزان نیز مسایل و موضوعات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار