حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان:

یادمان شهیدان فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است

مدیر موسسه روایت سیره شهدای کشور گفت: برگزاری یادمان شهیدان فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است که باید مردم و مسئولان به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۴۸
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در یادمان شهیدان برهان و مرحوم آیت الله حاج شیخ علی برهان «امام جمعه فقید مهریز»، افزود: با جهاد تبیین باید سیره و اهداف شهیدان به مردم و نسل جوان منتقل شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، ادامه داد: برای شکست جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی استکبار علیه نظام و انقلاب اسلامی باید جهاد تبیین در کشور تقویت شود.

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: باید اهداف و سیره نورانی شهیدان انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی و امکانات فرهنگی به مردم و نسل جوان منتقل شود.

جوشقانیان بیان کرد: بیان خاطرات رزمندگان و شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس یک رسالت و تبلور عینی جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است که باید جدی گرفته شود.
وی گفت: شهیدان والامقام از همه هستی خود گذشتند تا نظام اسلامی تثبیت شود و امروز باید مردم و مسئولان برای تحقق اهداف آن‌ها رسالت خود را جانانه انجام دهند.

مدیر موسسه روایت سیره شهدای کشور با بیان اینکه جنگ ترکیبی و ادراکی جزو توطئه مهم و اصلی زمان حال دشمن علیه مقدسات و کشور است خواستار هوشیاری مردم و جوانان شد.

جوشقانیان به نقش علمای دین و دلسوزان جامعه اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان باید برای حل مسایل و کمک به مسئولان همکاری کنند و رسالت ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار