فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر مطرح کرد:
سرهنگ نکویی گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد شهرستان نیکشهر به استعداد یک دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۵۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در مراسم بدرقه این کاروان گفت: دانشجویان بسیجی به سرزمینی اعزام می شوند که قدم به قدم آن خون شهیدان ریخته شده در آن سرزمین بیش از ۱۸۸ هزار نفر شهید شدند، امروز دانشجویان به عنوان سفیران شهرستان نیکشهر به مناطق عملیاتی رهسپار می شوند باید خوب ببینند و بشنوند، تا آن رشادت ها وجانفشانی ها را  برای دیگزان بازگو کنند.

وی افزود: شهید ملازهی، شهید سبیل اخلاقی و خیلی از شهدایی که از نیکشهر به مناطق جنگی اعزام شدندبانام گروهان وحدت اعزام شدند، آنها با کمترین امکانات و دنیایی از مشکلات به جبهه رفتند پس مانباید بگذاریم که خون شهیدان پایمال شود و یاد و خاطره شهدا از ذهن ها محوشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد: سومین کاروان بسیجی دانشجویی متشکل از 40 نفر از دانشجویان بسیجی برادر دانشگاه آزاد واحد نیکشهر به مدت 5 روز با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، الگو گیری از سیره و روش شهدا، جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به استعداد یک دستگاه اتوبوس به خوزستان اعزام شدند.

حسین آذرنگ، مسئول راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر نیز در این مراسم گفت: با حمد و‌ سپاس و امید و توکل بر خداوند متعال سومین اعزام اردوی کاروان های راهیان نور شهرستان نیکشهر در سال ۱۴۰۱ به اردوگاه های اهواز اعزام می شود تا این حرکت عظیم ملی و معنوی مطابق با بیانات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی همچنان با رویه باشکوه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به حضور در اردوهای راهیان نور سفارش کرده وفرمودند: «من راجع به راهیان نور چند سفارش بکنم: اولاً همه دستگاه‌ها به نوبه خودشان به این حرکت کمک کنند؛ همه دستگاه‌های مختلف کشور که می‌توانند به این حرکت کمک کنند، کمک کنند؛ دیگر اینکه ابعاد فرهنگی و اجتماعی راهیان نور را هرچه می‌توانند تقویت کنند. ببینند واقعاً عمق فرهنگی در این حرکت عظیم مردمی چگونه تأمین خواهد شد، آن را دنبال و پیگیری کنند. سفارش دیگر، درباره راویان است؛ کسانی که در مناطق راهیان نور برای این مسافرین و کسانی که [به آنجا] می‌روند، روایتگر حوادث هستند، امانت را در این روایتگری به طور کامل رعایت کنند.

ارسال نظرات