اهم فعالیت های بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار، استان به مناسبت نیمه شعبان/ اهدا هدیه به کودکان بیمار به مناسبت نیمه شعبان

خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، و زودودن محرومیت از چهره این مناطق، از اهداف عالیه ووالای بسیج جامعه پزشکی استان در تمام موقعیتها و زمان ها ومناسبتهای ملی و مذهبی است.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۲۷
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

فاطمه کمیلی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو باخبرنگاربسیج در زاهدان، ضمن تبریک، نیمه شعبان، گفت: خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، و زودودن محرومیت از چهره این مناطق، از اهداف عالیه و والای بسیج جامعه پزشکی استان در تمام موقعیتها و زمان ها و مناسبتهای ملی و مذهبی است.

کمیلی در ادامه افزود: به مناسبت میلاد خجسته حضرت ولیعصر(عجل الله) اعضاء کانون بسیج جامعه پزشکی در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان ایرانشهر که با حضور امام جمعه شهرستان در محل مصلی این شهر برگزار شد، حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: در این مراسم، کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر با برگزاری مسابقه و پاسخگویی دانش آموزان به سوالاتی در زمینه نماز و احکام به تعداد ده نفر جوایزی با هدف نهادینه کردن رعایت حجاب به آینده سازان ایران اسلامی، اهداء کردند.

فاطمه کمیلی، ویزیت رایگان عمومی و متخصص عفونی در منطقه همت آباد در مسجد جعفر طياربه تعداد ٦٥ نفر و نیز در خانه هدی به تعداد ٤٥ نفر و همچنین، حضور بسیجیان کانون ایرانشهر در بخش اورژانس بیمارستان و اهدا عیدی به بیماران را از دیگر اقدامات کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر، به مناسب نیمه شعبان عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان، بابیان اینکه بسیج جامعه پزشکی استان، همواره در تمام موقعیتها پیشرو در خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار بوده است، از برپایی دو ایستگاه سلامت در مسجد  حضرت محمد رسول‌الله (ع) و مسجد الزهرا(س) و نیز از ویزیت رایگان درمانگاه شماره دو نیکشهر، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی نیکشهر هم زمان با میلاد حضرت حجت(ع) خبر داد.

ارسال نظرات