راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) در جلسه توجیهی نیروهای خدمات، پشتیبانی و مسئولین فرهنگی کاروان راهیان نور، گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است که از تمام اقشار در این حرکت حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۳۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، جلسه توجیهی سومین اردو کاروان راهیان نور خانوادگی با هدف هماهنگی با نیروهای خدمات، پشتیبانی و اعضای منتخب مسئولین فرهنگی در سالن جلسات سپاه ناحیه امام سجا(ع) برگزار شد.

پاسدار حاج محمدی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با عرض تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به مسئولین هماهنگی و پشتیبانی این اردو گفت: دلیل حضور تمامی شما در این کاروان چیزی جز تلاش، هدف خالصانه و منتخب بودن برای خداوند نبوده است.

وی ادامه داد: تلاش‌های شما در مسیر روشنگری، خادمی و پیشرفت خود و تمامی زائرین در این سفر است. وی افزود: در قبال زائران احساس مسئولیت بکنید و این فرصت را قدر بدانید. وی اضافه کرد: این مقام، جایگاهی که افراد بسیاری خواستار قرار گرفتن در آن هستند را قدر دانسته و سعی کنید از چنین فرصتی استفاده کنید و در مسیر قرب الهی منتخب باشید.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) بیان کرد: اردوهای راهیان نور احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

پاسدار حاج محمدی با تاکید بر این که امسال زائران مناطق عملیاتی همزمان با ماه مبارک شعبان به راهیان نور مشرف شده اند، گفت: این سفر یک سفر معنوی است و یک سفر تفریحی و سیاحتی نیست؛ سفری که با یاد شهدا است تا بدانیم رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع در چه وضعیتی می جنگیدند، هشت سال در بیابان با هوای گرم و سرد با چه زحماتی همراه بودند و سلاحشان چه بود و با چه سلاحی می جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اردوی راهیان نور است، مطرح کرد: در این اردو خانواده ها به همراه فرزندانشان به صورت عینی با ارزش های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

وی در پایان اظهار کرد: این کاروان بیستم اسفند ماه ۱۴۰۱ به تعداد ۶ اتوبوس به صورت خانوادگی در سومین مرحله، سفری ۴ روزه راهی این سفر معنوی و مکان مقدس خواهند شد.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار