امام جمعه دیر خواستار شفاف سازی مسئولان استان در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به بوشهر شد و گفت: مردم توقع دارند مصوبات این سفر اعلام شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۴۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

امام جمعه دیر خواستار شفاف سازی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیرخواستار شفاف سازی مسئولان استان در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به بوشهر شد و گفت: مردم توقع دارند مصوبات این سفر اعلام شود.

 

حسینی به اعتبارات تخصیص یافته این سفر از قول مسئولین به شهرستان دیر اشاره کرد و افزود: هزار میلیارد تومان برای بزرگراه دیر به بوشهر، ۱۶۰ میلیارد تومان برای جاده دیر به بردخون، ۵۰ میلیارد تومان به جاده وفاق ،۱۵ میلیارد تومان به مرکز فنی و حرفه‌ای، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل اسکله خورخان و تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی خطوط آبرسانی از جمله اعتباراتی است که مسئولین به ما گفته اند که انتظار است به صورت رسمی اعلام شود.

 

حسینی با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهرستان را به صورت حضوری به وزرای بهداشت و اقتصاد گفته ام، ابراز کرد: نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین برای رفع مشکلات بیمارستان شهرستان دیر به صورت جدی پیگیری کنند.

 

وی به مشکلات نبود دارو در داروخانه بیمارستان و سرگردانی مراجعه کنندگان اشاره کرد و افزود: اگر این داروخانه دولتی شود شاید مشکل مردم حل شود.

 

امام جمعه دیر یادآور شد: به اتفاق فرماندار شهرستان نامه‌ای در خصوص مشکلات شهرستان به نماینده رئیس جمهور داده ایم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات