گام بلند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فعالیت های قرآنی:

استقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشری

معاون قرآن و اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:دوره تربیت مربی طرح نوین آموزش قرآن (طرح بشری) بزرگ ترین رویداد قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جان محمدخوب پور معاون قرآن و اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت:در آموزش قرآن روش‌هایی بکار میرود که همه افراد جامعه در هر سطح فرهنگی و تربیتی از آن استفاده می‌کنند و طرح بشری نیز طوری برنامه‌ریزی می‌شود که همه افراد جامعه از بی‌سواد و باسواد برنامه‌ریزی کنند. و کودک و پیر و جوان، همه می‌توانند در آن شرکت کنند که همین موضوع را هم می‌بینند که قرآن را بالا می‌برد و کاری می‌کند که با این کتاب آسمانی قطع شود.

خوب پور تصریح کرد: فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)،آموزش به روش آکادمیک،ارائه‌ی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد،جلوگیری از اتلاف زمان،قابل درک برای تمامی اقشار جامعه،پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی،ساده‌سازی. کتاب قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت اهداف طرح بزرگ آموزش نوین قرآن کریم (بشری) هستند. وی گفت: این دوره به مدت سه روز زیر نظر استاد کرمانی نژاد مدیرکل آموزش،برنامه ریزی وتوسعه مشارکتهای معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاداسلامی از 18تا21اسفندماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در دو نوبت صبح و عصر و آزمون نیز پایان روز سوم در سالن است. کتابخانه عمومی استان برگزار می شود.

استقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشریاستقبال کم نظیر فعالان قرآنی استان از طرح قرآنی بشری

 

 

ارسال نظرات