خبرهای داغ:

نخستین دوره آموزشی ‌و تربیتی "شهید آرمان علی وردی"در قم برگزار شد

اولین دوره تربیتی و پرورشی طرح "شهید آرمان علی وردی" به همت بسیجیان پایگاه شهید عبدالله میثمی از حوزه شهدای گمنام قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۴۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

نخستین دوره آموزشی ‌و تربیتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ اردو یک‌روزه ورزشی و تفریحی بسیجیان حلقه صالحین پایگاه شهید عبدالله میثمی در اردوگاه آیت‌الله بهاءالدینی قم برگزار شد.

حسن عبادی فرمانده پایگاه شهید عبدالله میثمی با اشاره به حلقه‌های صالحین بسیجیان پایگاه در محیط مسجد اظهار داشت: طرح صالحین، عنوان طرحی است که در مساجد و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود و در آن گروه‌های جوانان و نوجوانان هم‌سن‌وسال مسجدی در یک حلقه در مسجد گرد هم می‌آیند و یک نفر با عنوان سرگروه حلقه ضمن دوستی و رفاقت با آنان آموزه‌های دینی و تربیتی را در کلام و عمل و رفتار به بچه‌ها یاد می‌دهند.

وی در ادامه افزود: این اردو یک‌روزه در مجموعه ورزشی اقصی در اردوگاه آیت‌الله بهاءالدینی با محوریت آموزه‌های دینی برای بسیجیان حلقه‌های صالحین برگزار شد.

عبادی با بیان اهمیت طرح شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی حلقه صالحین را یکی از اساسی‌ترین راه‌های تربیتی بسیجیان دانست و گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین با تاکید بر نهضت روشنگری اخلاقی، از دشنام، فریب و تهمت و دروغ باید دوری و حقایق با منطق، عقلانیت و عواطف انسانی بیان شود زیرا این مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده پایگاه شهید عبدالله میثمی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند " تحصیل، ورزش و تهذیب " شروع این اردو یک‌روزه را از حضور بسیجیان در مسجد مقدس جمکران و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا اعلام کرد و افزود: در این دوره که بیش از 120 بسیجی شرکت داشتند در آیتم‌های اسب‌سواری، فوتبال‌دستی انسانی، قایق‌سواری، زیپ لاین، تیراندازی با اسلحه تپانچه، تیراندازی با تیر و کمان و موتور چهارچرخ به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/قصوری درگاهی

ارسال نظرات