معاون سازمان هیئات و تشکل های دینی کشور: هیات های استان البرز از ظرفیت اجرایی خوبی برخوردار است

معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور گفت‌: هیات ها ظرفیت اجرایی دارند و استان البرز با ظرفیت خوبی همراه است.توانایی در ایده‌پردازی و قدرت اجرای آن در البرز مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۴۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رضا کریمی، معاون سازمان هیئات و تشکل‌های دینی کشور، در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه رویداد راه که برای سومین بار در کشور اجرا می‌شود، با اشاره به اینکه این رویداد به منظور حل مسائل محله به کمک هیات‌ها طراحی و اجرا می‌شود، اضافه کرد: حدود ۲۰۰ هیات در البرز آثار و ایده‌های خود را برای شرکت در طرح ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ طرح به پیشداد رسیدند، اضافه کرد: در این میان با بررسی ایده‌ها به ۲۰ طرح و ایده برتر برای دور راهنمایی، منتوری و داوری پایانی رسیدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته این طرح‌ها به صورت ویژه بررسی شد و با راهنمایی‌های صورت گرفته نقاط ضعف ایده‌ها برطرف شد، ادامه داد: هدف این است هیات‌های مذهبی با مسائل اجتماعی درگیر شوند.

کریمی با بیان اینکه هیات‌ها ظرفیت اجرایی دارند، یادآور شد: استان البرز نیز با ظرفیت خوبی همراه است. توانایی در ایده‌پردازی و قدرت اجرای آن در البرز مثال زدنی است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار