ساری-مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از اعزام بیش از ۵۰گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز خبر داد و افزود: تلاش داریم گروه‌های جهادی هجرت محور در مناطق محروم را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۰۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

اعزام بیش از ۵۰گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز / افزایش سه برابری حضور دانشجویان در راهیان نور

خبرگزاری بسیج،سید امیر ساداتی کرمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه ،ضمن تبریک منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، با اشاره به حضور  ۲۵۰۰ دانشجو در اردوی راهیان نور،گفت: بسیاری از زائر اولی‌ها که به راهیان نور آمدند از آن دسته از افرادی بودند که به صورت ظاهری کمتر به فرهنگ اثار وشهادت علاقه نشان میدادند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا به بیان اینکه هجمه دشمنان انقلاب اسلامی به نسل نو به ویژه دانشجویان زیاد است،افزود: سوال اینجاست که دانشجویی که به اذعان دشمن با دین و انقلاب و شهدا فاصله گرفته چطور در مناطق عملیاتی جنوب با فقر امکانات حاضر می‌شود.

سادات کرمی در ادامه به حضور و استقبال پرشور دانشجویان با سلایق مختلف از اردو‌های راهیان نور و اعتکاف دانشجویی هم اشاره و اضافه کرد:  اعزام به پیاده روی اربعین و راهیان نور طی ۱۵ سال گذشته سه برابر شده است و این بیانگر کشش فطری نسل نو به سمت معنویت و شهداست.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه برای خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، کمیته پشتیبانی و اسکان برنامه ریزی شده است، گفت: همچنین کمیته رسانه‌ای برای ثبت لحظه‌های ناب حضور زائرین شهدا درحال فعالیت است.

ساداتی کرمی با تاکید براینکه به دنبال بازنشر واقعیت جامعه دانشجویی استان هستیم، گفت: در اتوبوس‌های راهیان نور هم گفتگوهایی دوطرفه بین دانشجویان برای رفع شبهات ایجاد شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که معنویت رزمندگان دوران دفاع مقدس در شلمچه به وضوح قابل لمس است، پیشنهاد کرد افرادی که تاکنون تجربه حضور در راهیان نور را نداشتند حتما برای خودسازی برای راهیان نور نام نویسی کنند.

سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام بیش از ۵۰گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز هم خبر داد و افزود: تلاش داریم گروه‌های جهادی هجرت محور در مناطق محروم را افزایش دهیم.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا جهادگران با دهان روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند و این نشان دهنده آن است که  گروه جهادی هجرت محور برای فرار از حصار مدرنیته که انسان را دچار غفلت کرده، برای خدمت به محرومین به خط شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها