معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از با اشاره به پیش‌بینی حضور پنج هزار و ۷۰۰ در اردوهای راهیان نور گیلان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار گیلانی اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۱۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ رضا منشوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شهدا در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زیارت قبور شهدا و اهل بیت منجر به رشد معنوی و سازندگی انسان می‌شود، اظهار کرد: نقش زیارت در منطق اسلام و اهل بیت (ع) یک اصل بزرگ عبادی و معنوی می‌باشد که خود یک روش ممتاز تربیتی است و موجب سازندگی و رشد معنوی می‌شود.

وی با تأکید بر نقش مهم زیارت در تربیت انسان برای اداره جامعه گفت: از آن رزمنده‌ای که در راه خدا به جهاد برخاسته است تا آن سرزمینی که رزمنده و مجاهد فی‌سبیل‌الله در آنجا به جهاد پرداخته و شهید شده همه از قداست خاصی برخوردار می‌باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نقش راهیان نور در آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: در راهیان نور هم زیارت وجود داشته و هم ارتباط برقرار کردن با اولیای الهی و شهداست و هم سفر درستی است که شخص زائر از آنجا الهام می‌گیرد.

منشوری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، راهی برای خودسازی دانش آموزان و دانشجویان است، تصریح کرد: نباید به بهانه نبود اعتبارات اردوهای راهیان نور را تعطیل کنیم لذا نیاز است با کمک تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان این اردوها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به نقش راویان راهیان نور در اجرای فریضه جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین و انتقال موضوعات شهادت طلبی‌ها و ایثارگری‌ها می‌تواند برای نسل‌های آینده نیز تأثیرگذار باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از با اشاره به پیش‌بینی حضور پنج هزار و ۷۰۰ در اردوهای راهیان نور گیلان گفت:در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار گیلانی اعم از دانش آموزان و دانشجوان و اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور حضور پیدا کردند.

پایان پیام/

ارسال نظرات