مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان خبر داد:

اردوگاه سپاه قدس گیلان آماده میزبانی از زائرین راهیان نور در ایام نوروز

به گفته مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با توجه به تقارن ایان نوروز با ماه مبارک رمضان، اردوگاه‌های راهیان نور، آماده پذیرش زائران از دوم لغایت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ هستند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۱۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا صدیق ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شهدا در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم گیلان همواره استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور داشتند، اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال و به دلیل شیوع کرونا، برپایی راهیان نور با تعطیلی مواجه شد ولی در سال گذشته بیش از هفت هزار نفر و در سال۹۸ نیز ۹ هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور در مناطق غرب و جنوب کشور حضور پیدا کردند.

وی، برپایی اردوی راهیان نور را فقط مختص حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب ندانست و بیان کرد: در سال جاری و با تلاش‌های انجام شده ۵۲ اتوبوس در قالب کاروان راهیان مکتب حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان حضور پیدا کردند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان از آمادگی اردوگاه‌های راهیان نور سپاه قدس گیلان در فروردین ماه برای پذیرایی از زائرین مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: با توجه به تقارن ایان نوروز با ماه مبارک رمضان، اردوگاه‌های راهیان نور، آماده پذیرش زائران از دوم لغایت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ هستند.

صدیق نقش با تأکید بر نقش فضای مجازی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: در دوران تعطیلی برپایی اردوی راهیان نور به دلیل کرونا، سعی شد اردوها را به صورت فضای مجازی برگزار کنیم که این امر مورد استقبال هم قرار گرفت به طوری که یک‌هزار و ۱۰۰ از دانش آموزان و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان از اردوهای راهیان نور مجازی استفاده کردند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال گیلانیان از هجدهمین جشنواره «رهاورد سرزمین نور» در ستاد مرکزی راهیان نور افزود: در سال جاری و بر اساس آمار ۱۷ هزار اثر از گیلان شامل عکس و کلیپ و دلنوشته و شعر و نقاشی به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از زحمات خادمین شهدا در مناطق عملیاتی راهیان نور تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

ارسال نظرات