سفری به وقت عاشقی؛

دهه هشتادی های نیشابوری راهی کربلای ایران شدند + (عکس و فیلم)

بیش از ۷۰ دانش آموز دختر نیشابوری در میان بدرقه مسئولان این شهرستان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۷۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،مسئول حوزه بسیج دانش آموزی محدثه نیشابور در حاشیه مراسم بدرقه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، اظهارکرد: بیش از ۷۰ دانش آموز دختر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم جهت بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس با بدرقه مسئولان عازم جنوب کشور شدند.

 سمیه دولت آبادی با اشاره به اینکه مدت زمان این اردو پنج روز است، بیان کرد: هدف از برگزاری هر ساله ی اردو های راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور را تجدید میثاق با آرمان های والا امام راحل و یاد آوری رشادت‌های دلیر مردان ایرانی در جنگ هشت سال دفاع مقدس، است.

وی یادآور شد: در جنگ هشت ساله ایران و عراق دانش آموزان زیادی برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردند و امروز نوبت نوجوانان و جوانان دهه هشتادی است که با تلاش و پشتکار در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین ادامه دهنده راه شهدا باشند.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی محدثه بر لزوم توجه مسئولان به امر پرورش و تربیت دانش آموزان و آشنایی با فرهنگ ایثار تأکید کرد.

کد ویدیو

وی در پایان از همکاری اداره آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رسانه دانش آموزی "ربدان"، حوزه دانش آموزی شهید فهمیده برای برگزاری مراسم بدرقه دانش آموزان به جنوب کشور قدردانی کرد.

خبرنگار: موسی الرضا حسینی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار