خبرهای داغ:
فرمانده فراجا گفت: نیروی انتظامی از مبدا تا مقصد همراه با کاروان های راهیان نور خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۱۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

سردار احمدرضا رادان شنبه در روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد افزود: سفر کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی حرکتی است که مورد استقبال مردم و خصوصا جوانان قرار گرفته است.

وی در خصوص تمهیدات نیروی انتظامی برای امنیت کاروان های راهیان نور،گفت: زائران زیادی از نقاط مختلف کشور به مناطق هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور سفر می کنند لذا نیروی انتظامی، تمهیدات ترافیکی را در سطح جاده های منتهی به این مناطق اتخاذ کرده تا این عزیزان با امنیت کامل به زیارت یادمان های شهدا بروند.

سردار رادان افزود: بحث راهیان نور برای ما باعث خیر و برکت است، ما نیز می خواهیم در برگزاری هر چه بهتر این مراسم، اعزام کاروان های راهیان نور نقش داشته باشیم و برکات آن نیز نصیب ما شود.

فرمانده فراجا مناطق یادمانی و عملیاتی دفاع مقدس را متعلق به همه آزادیخواهان خواند و گفت: این اماکن، یادآور رشادت‌ها، شهادت و جانبازی و ایثار جوانان در سال های دفاع مقدس است.
سردار رادان افزود: جوانان وطن در سال های دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام راحل، در عرصه دفاع از کشور حاضر شده و از حریم کشور دفاع کردند.
وی اظهار داشت: دفاع این عزیزان از سرزمین و خاک سرزمینی، باعث شد علاوه بر حفظ استقلال کشور، مقابل دشمنان مقاوم شویم و بتوانیم در برابر زورگویی‌ ها بایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها