خبرهای داغ:
نماینده سازمان مردم نهاد سران عشایر، ایلات و اقوام ایران در خوزستان گفت: با اعلام رضایت خانواده شیعه به حرمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوان اهل سنت از چوبه دار رهایی یافت.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۲۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

شیخ علی زبید در این خصوص اظهار کرد: جلسه اعلام عفو، بخشش کریمانه و گذشت فی سبیل الله و رضایت رسمی، ثبتی و قطعی اولیای دم مقتول ایرانی شیعه مرحوم حیدرشاه خاجه دستگردی از طایفه خاجه دستگردی حاجیوند ایل میوند قوم لر بختیاری از ساکنین شهرستان دزفول بدون دریافت هیچ دیه‌ای و بدون هیچ شرایطی به صورت فی سبیل الله برگزار شد.

به گزارش بسیج ، وی افزود: این گذشت به حرمت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام سید علی الحسینی الخامنه ای (مدظله العالی)، شش ماه پس از حادثه قتل مقتول ایرانی شیعه در راستای رهایی و آزادی جوان زندانی از برادران اهل سنت کشور افغانستان صورت گرفت.

شیخ علی زبید گفت: تاکنون دو پرونده با موضوعات قتل و ۲۸۵ پرونده با موضوعات حل اختلافات:خانوادگی، ملکی، مالی، تصادفات، پیشگیری از معضلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم احتمالی و غیره مربوط به کشور افغانستان در دهه‌های گذشته با محوریت و وساطت چهره‌های ملی و بین‌المللی صلح منتهی به صلح و سازش شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها