خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ؛

راهیان نور فرصت طلایی برای جهاد تبیین است

سرهنگ مهرعلیا گفت: امروز دشمنان در جنگ ترکیبی، محور کار خود را بر نارضایتی مردم، آشوب، جنگ رسانه ای پیاده سازی کرده اند.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۲۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جلسه هماهنگی راهیان نور شهرستان بوئین زهرا، به موضوع مسمومیت های زنجیره ای در مدارس اشاره کرد و گفت : پس از ناکامی دشمنان در اغتشاشات پاییز و همچنین جنگ ارزی، دوباره دشمنان انقلاب سراغ دانش آموزان رفتند بلکه بتواند با تعطیلی مدارس و ایجاد رعب و وحشت در مدارس بتواند آشوب جدیدی را آغاز کنند. اینگونه اقدامات دشمنان در خصوص دانش آموزان، نشان از استیصال دشمنان خارجی و پیاده نظام دشمن در داخل کشور است که با اینگونه اقدامات می خواهند فضاسازی منفی علیه جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان درست کنند.

وی در ادامه افزود: متهم ساختن نظام، توقف رشد علمی و تحصیلی دانش آموزان و بی نظمی در مدارس و خدشه دارکردن امنیت پایدار، سه هدف اصلی مسمومیت های زنجیره ای توسط دشمنان بود که با هوشیاری مسئولین و خانواده های دانش آموزان خنثی شد.

سرهنگ مهرعلیا، در جنگ ترکیبی تمرکز اصلی دشمن را بر جنگ شناختی دانست و گفت: در جنگ تحمیلی اساس حمله رژیم بعث عراق بر جنگ سخت و تصرف خوزستان بود و در هشت سال دوران دفاع مقدس دشمنان اسلام و انقلاب با همه ظرفیت های موجود برای ساقط کردن انقلاب اسلامی متحد شدند، ولی نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. امروز دشمنان در جنگ ترکیبی، محور کار خود را بر نارضایتی مردم، آشوب، جنگ رسانه ای پیاده سازی کرده اند، از این رو در جنگ ترکیبی تمرکز اصلی دشمن بر جنگ شناختی است و هدف نهایی دشمنان ملت ایران در جنگ ترکیبی انتقام از پیشرفت های شگفت انگیز ایران اسلامی در زمینه های مختلف است که علیرغم چهار دهه تحریم، نه تنها پسرفت نداشته بلکه به پیشرفت های جهانی نیز دست پیدا کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به فرصت طلایی راهیان نور برای جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی است و راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین است چراکه همه ساله میلیون ها نفر از سراسر کشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می کنند، در حقیقت حضور مردم به ویژه جوانان و دانشجویان در این سفر معنوی و بزرگ ترین عملیات فرهنگی کشور فرصت بسیار مناسبی جهت تحقق فریضه جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی پیرامون شبهات گسترده دشمنان در فضای مجازی و حقیقی است که با هدف سیاه نمایی، شایعه پراکنی و تخریب علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها