حجت الاسلام سیدمحمد جعفری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۴۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اظهار داشت: همه ما در جورچین تمدن اسلامی در یک خانه قرار داریم.

 

حجت الاسلام سید محمد جعفری با تاکید بر لزوم عملیاتی کردن مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه‌های مختلف، افزود: همگان در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

وی بیان کرد: امیدوارم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در جای جای شهرستان دیر خدمتگزار باشم و در حد توان خود قدمی بردارم

 

رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: اگر در طول دوران مسئولیتم اقدام مثبتی انجام گرفته با تلاش و همراهی همگان بوده است.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی افزود: از همه کسانی که در طول دوران مسئولیتم در اداره تبلیغات اسلامی همراه و یاور ما بوده اند، قدردانی می‌کنم.

 

در این آئین حجت الاسلام سیدمحمد جعفری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی که بیش از ۱۲ سال در این سمت بوده است قدردانی شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات