خبرهای داغ:
دوره یک روزه  طرح ولایت ویژه اساتید و معلمان پرورشی خرمشهری با حضور 100 نفر از معلمان و مربیان پرورشی در سالن همایش های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر  برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۷۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عادلپور امام جمعه خرمشهر بعنوان اولین سخنران این طرح با تبریک عید میلاد حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، با بیان اهمیت طرح ولایت، و همچنین اشاره به بحث مهدویت، دنیا را تشنه بحث مهدویت دانسته و تاکید نمودند که اگر این بحث را با ابزار روز و روش عالمانه انجام دهیم، تمام دنیا از مهدویت که ما به آن اعتقاد داریم استقبال خواهند نمود.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم و فنون گفت در وادامه این طرح سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ضمن مهم و استراتژیک دانستن طرح ولایت، بر ضرورت استمرار این برنامه ها  با قوت و هماهنگی همه دستگاه‌ها تاکید نمودند.

 

دکتر امانت بهبهانی افزود؛ در این مراسم آقای سیاحی رییس آموزش و پرورش خرمشهر جایگاه طرح ولایت در ارتقاء بنیه اعتقادی و فکری معلمان و فرهنگیان را بسیار ضروری دانست، همین دلیل است که اینقدر دشمنان بر روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری می نمایند و در حوادث اخیر برای به تعطیلی کشاندن مدارس نمونه بارز این ماجراست. 

 

آقای سیاحی در ادامه گفت: امروز دشمنان نقطه ثقل تلاشهای خود را ایجاد یأس و ناامیدی در بین آحاد مردم به ویژه دانش آموزان قرار داده اند. ایشان همچنین اضافه نمودند محیط مدارس کاملاً امن بوده و هیچ تهدیدی برای دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و مدارس خرمشهر روز شنبه باز بوده و تا پایان سال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 

دیگر سخنرانان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حمادی رئیس حوزه علمیه خرمشهر و همچنین دکتر حسن لارتي از سخنرانان و هادیان سیاسی بودند که به فراخور حال هر کدام از عزیزان  در خصوص مبانی و بنیادهای اصلی اندیشه دینی و حکومت اسلامی و به خصوص نظریه مترقی ولایت فقیه بیاناتی ایراد نمودند.

 

این دوره توسط‌کانون بسیج فرهنگیان و باهمکاری بسیج اساتیددانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها