خبرهای داغ:
مسوول بسیج ادارات استان قم:

بسیج به هیچ حزبی جز حزب‌الله تعلق خاطر ندارد

مسئول بسیج ادارات استان قم گفت: بسیج به هیچ حزبی جز حزب‌الله تعلق خاطر ندارد و هر مدیر و یا فردی که برای تحقق ارتش بیست میلیونی تلاش و همت کند؛ ما قدردان و دست‌بوس وی هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۲۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

بسیج به هیچ حزبی جز حزب‌الله تعلق خاطر نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سیدجواد هاشمی مسئول بسیج ادارات استان قم در جلسه شورای بسیج پایگاه شهید چمران شرکت گاز استان قم، اظهار کرد: بسیج در بحث‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی وغیره دارای جایگاهی ویژه است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بسیج می‌بایست در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت اجتناب بسیج از ورود به بحث‌ها و مجادلات حزبی، تصریح کرد: بسیج به هیچ حزبی جز حزب‌الله تعلق خاطر ندارد و هر مدیر و یا فردی که برای تحقق ارتش بیست میلیونی تلاش و همت کند؛ ما قدردان و دست‌بوس وی هستیم.

سردار هاشمی حضور مدیران انقلابی در شرکت گاز استان قم را افتخاری بزرگ برای صنعت نفت و گاز دانست و در ادامه خاطرنشان کرد: بررسی سوابق آقای مهندس خوش‌لهجه از منابع مختلف نشان می‌دهد که ایشان از جمله مدیران دارای پیشنیه درخشان انقلابی است؛ برای همین باید حضور ایشان را در قم مغتنم شمرد.

وی همچنین هدف از تغییر مدیریت پایگاه‌های بسیج ادارات را ایجاد تحول در این مجموعه‌ها عنوان و در این باره بیان کرد: تغییر مسئولیت یک پایگاه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه‌ مقاومت ادارات صورت می‌گیرد.

در این جلسه همچنین حسن معارف‌وند فرمانده بسیج حوزه ادارات شهید بهشتی با بیان این که روحیه جهادی از شاخصه‌های بارز مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان قم است، اذعان کرد: مدیران و کارکنان شرکت گاز قطعا پاسداران حریم اقتصاد و امنیت مردم هستند؛ چرا که با تلاش‌های آنان بود که کشور در روزهای بسیار سرد سال، دچار قطعی گاز نشد.

ارسال نظرات