در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان؛

کمیته های فرعی کنگره شهیدان استان سمنان تشکیل شد

فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان خبر داد و گفت: کمیته‌های فرعی مورد نیاز برای این کنگره، تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۲۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی استانداری، تاکید کرد: کمیته‌های برگزاری کنگره شهیدان استان تشکیل و اعضای آن تا حدود زیادی مشخص شده است.
وی با بیان اینکه در کنار تعیین اعضا، برنامه‌های پیشنهادی در بسیاری از کمیته‌های ذیل ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان به انجام رسیده است، افزود: تدوین کتابچه برنامه‌ها و پیشنهادات اجرایی دومین کنگره بزرگداشت شهیدان استان از اولویت‌های ستاد برگزاری کنگره است.
استفاده از تجربیات کنگره اول
استاندار سمنان نیز در سخنانی خواستار استفاده از تجربیات برگزاری کنگره اول شهدای استان شد و گفت: تقویم زمانبندی برنامه‌ها و جلسات ستاد اجرایی کنگره، برای سال ۱۴۰۲ تدوین و اعلام گردد همچنین تعیین شعار و نام کنگره شهدای استان به صورت فراخوان عمومی، منتشر شود.
سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و معنوی استان در سال ۱۴۰۲ با محوریت کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار شود، ابراز کرد: برای برگزاری مطلوب و با کیفیت کنگره، از پتانسیل و تجارب ستاد اولین کنگره شهدای استان و همچنین ظرفیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان استفاده شود
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی، امری بسیار مهم، لازم و ضروری است، افزود: برنامه‌های عملیاتی کنگره باید با قابلیت اجرا، محتوا و کیفیت مناسب ارائه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار