رئیس‌کل دادگستری البرز:

البرز، چهارمین استان به لحاظ شکایات است

رئیس‌کل دادگستری البرز در آئین تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید بازرسی استان البرز، گفت: البرز، چهارمین استان به لحاظ شکایات است که حجم کاری آن به لحاظ کثرت جمعیت بالا است.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۳۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حسین فاضلی‌هریکندی، رئیس‌کل دادگستری البرز در آئین تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید بازرسی استان البرز اظهار کرد: ۱۰۹ گزارش از سال ۹۸ تا بهمن سال جاری از سوی اداره‌کل بازرسی این استان به دادگستری اعلام شده است.

وی بیان کرد: از مجموع این ۱۰۹ گزارش برای ۱۱ مورد محرومیت قطعی صادر شده است، همچنین تعدادی از گزارش‌ها در حال بررسی و تعداد قابل توجهی منع تعقیب صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: اکنون صد درصد اراضی در استان البرز رفع تصرف شده است، مگر تعداد کمی از اراضی که به حوزه استان قزوین مربوط می‌شود.

وی افزود: سازمان بازرسی با اعمال نظارت نسبت به حسن اجرای امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کند.

فاضلی‌هریکندی تصریح کرد: این استان چهارمین استان به لحاظ شکایات است که حجم کاری آن به لحاظ کثرت جمعیت بالا است.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی مدیران بر دستگاه اجرایی خود خاطرنشان شد: مدیران به وظایف نظارتی خود دستگاه اداری و اجرایی خود با جدیت عمل کنند.

مدیرکل دادگستری استان البرز در آخر گفت: اداره بازرسی گزارشات مربوط تخلفات اداری و اجرایی را به صورتی تنظیم کند که در آن ادله کافی جمع‌آوری شده باشد تا بازپرس و دادیار بتوانند متهم اداری و اجرایی را در اسرع وقت احضار کنند.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها