خبرهای داغ:

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر، امروز 21 اسفند در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۶۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدتقی اوصانلو امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور که در حسینه اعظم ثار الله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در محضر حق تعالی روزی می‌خورند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

وی افزود: ما مدیون شهیدانی همچون سردار سلیمانی، باکری‌ها، شهید کاظمی، صیاد شیرازی، محمد بروجردی، محمد حنیفه و هزاران شهید دیگر هستیم و باید راه‌شان را با افتخار ادامه دهیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: یاد و خاطره شهدایی را گرامی می‌داریم که هیچ از اقدامی برای پیروزی انقلاب و اسلام دریغ نکردند و عقب‌نشینی را در قاموس خود راه ندادند و کارد به استخوان‌شان می‌رسید اما با اقتدا به مولای‌شان می‌جنگیدند.

سردار اوصانلو عنوان کرد: رسالت دفاع از خون‌های شهدای جنگ تحمیلی اکنون برعهده ماست، نباید در مقابل هجمه‌های دشمنان میدان را خالی کنیم و با تمام وجود به حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی و خون‌های ریخته شده شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بپردازیم.

وی با بیان اینکه شجاعت شهدا برگرفته از روحیه انقلابی‌شان بود و محافظه‌کاری در خون‌شان نبود، تصریح کرد: شهدا در دفاع مقدس با دست‌های خالی و با فرماندهی امام خمینی (ره) به دنیا نشان دادند با اتکا به مردم و توان داخلی خود می‌توانند در مقابل استکبار جهانی بایستند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه، شهیدان و رزمندگان از پیروزی پله‌ای برای پیروزی بعدی می‌ساختند، خاطرنشان کرد: شهیدان شمال‌غرب نیز با همان روحیه دشمنان را به زانو درآورند.

وی گفت: اکنون رزمندگان شمال‌غرب برابر فرمان مقام معظم رهبری آماده خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار