خبرهای داغ:
آیت الله عبادی ظرفیت شجره طیبه صالحین را یک ظرفیت نامتناهی دانست و گفت: کار شجره صالحین این است که به صحنه میدان بیاید و از ظرفیت آن بهره بگیریم و نیروی انسانی را براساس تفکر بسیجی وارد میدان کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۳۲
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در اجلاسیه فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج خراسان جنوبی، اظهار داشت: جریانات ۴۵ سال اخیر و پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت خاص در صحنه بین الملل در مقابل استکبار جهانی بایستد.

وی گفت: تشکیلات شجره طیبه صالحین یک اتفاق نیست، بلکه یک وعده و یک طرح است و قرائن و شواهد پذیرش جهان نسبت به این حرکت، ملموس است و یک گوشه آن دیدید که سرود سلام فرمانده در کوتاه‌ترین مدت به زبان‌های مختلف تمام دنیا را در نوردید.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نظام بشر امروز آماده برای حرف است و باید صالحین پاسخشان را بدهند و این وعده خدا است و ایمان و عمل صالح نیز نشانه صالحین است.

آیت الله عبادی ادامه داد: اصل ظرفیت مسئله هدایت برای بشری که در درون در حال آماده شدن است یک ظرفیت فوق تصور محسوب می‌شود و در اعداد و ارقام هرگز خلاصه نمی‌شود و اگر انگیزه و آرمان باشد این کار‌ها شدنی است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عمل صالح این است که اهم کار خود را تبلیغات قرار دهید، گفت: نیروی انسانی و انسان توانمند همواره حرف اول و آخر را می‌زند و شیوه‌های آموزش تغییر کرده و تسهیل شده است.

وی به کار نیروی شجره صالحین در بسیج اشاره کرد و افزود: کار شجره صالحین این است که به صحنه میدان بیاید و باید همه اساس آن درست شود و از ظرفیت آن بهره بگیریم و نیروی انسانی بر اساس تفکر بسیجی را وارد میدان کنیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ظرفیت شجره طیبه صالحین یک ظرفیت نامتناهی است، عنوان کرد: متاسفانه نتوانستیم به فرزندان خود تفهیم کنیم که دروغ و راست دشمن را شناسایی کنند و در این شرایط مساعد که دشمن آیه یاس و ناامیدی می‌خواند باید به یک نتیجه برسیم که چه کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دنیا در این پیچ تاریخی منتظر یک کار موثر است و امروز دنیا تبدیل به یک کف دست شده است بنابراین کارآمدی شجره طیبه برای فیصله دادن به این جنگ‌های نظامی و فشار‌های زور و زر باید با فرهنگ صحیح وحیانی بسیج به مردم جهان صادر شود.

وی گفت: از این حالت ایستا خارج شوید و دنیا این موضوع را اقتضا می‌کند و دشمن برای جاانداختن یک دروغ از ظرفیت چهار هزار اتاق فکر بهره می‌برد و بر روی یک دروغ به صورت کارشناسی کار می‌کند و بدانید که ظرفیت صالحین یک ظرفیت فوق العاده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها