خبرهای داغ:

راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس است که بنیان سازه انقلاب اسلامی را در هماورد جنگ نرم، استحکام می‌بخشد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۳۶
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، 

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی که شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، قرائت شد، عنوان کرده است: هشت سال دفاع مقدس، تابلوی گویا و زنده از جلوه‌های غرورآفرین و افتخارآمیز وحدت، استقامت و پایداری ملت ایران در برابر رژیم بعث و نظام سلطه و به معنای حقیقی کلمه، جنگ تمام اسلام با تمام کفر را به نمایش گذاشت.

 

وی در این پیام اظهار کرده است: دفاع حماسی ملت ایران از مرز‌های آبی و خاکی و بالاتر از آن مرز‌های دینی، اعتقادی و انسانی؛ نشان از اوج وحدت ملی، حول محور امام مسلمین بود و معنای حقیقی «ما متحدیم» را در پرتو الگوی حکمرانی امت و امامت آشکار ساخت. جنگ هشت ساله که به‌عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری علیه این سرزمین آغاز شده بود، نه‌تن‌ها ذلت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب را در پی داشت، که معجزه‌گون، موجب شکوفایی و تبلور استعداد‌ها و گنجینه‌های عظیمی از اخلاص، غیرت، رشادت و ایثار در میان مرد و زن و پیر و جوان این مرز و بوم شد؛ آن گونه که امام (ره) این را فتح الفتوح انقلاب دانست.

 

در پیام سردار سرلشکر باقری اعلام شده است: امروز راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس، این یادگار ارجمند و نگین درخشان تاریخ دیروز، امروز و فردای ماست که بنیان سازه پرشکوه انقلاب اسلامی را در هماورد جنگ نرم، استحکام می‌بخشد. به لطف و عنایت الهی، راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان پیرامون درس‌ها و عبرت‌های هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات ارزشمند و هویت ساز آن خواهد بود.

 

در این پیام آمده است: فناوری راهیان نور به مثابه حبل‌المتین دفاع مقدس باید برای همیشه پویا و زنده بماند و هدایت بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملل آزاده جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری آزادگان منطقه با الگوگیری از دوران دفاع مقدس، در مقابل آمریکا جنایتکار و اذنابش ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.

 

در پیام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام شده است: ۲۰ اسفند ماه روز ملی راهیان نور را گرامی می‌دارم و ضمن سلام و درود بر امام راحل، شهدا و ایثارگران که با ایثار و از خودگذشتگی، پیروزی را به ملت ایران هدیه و حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت نمودند، از همه خادمان، راویان و دست‌اندرکاران این رویداد ملی قدردانی می‌نمایم و سفری توأم با صحت و سلامت و عنایت خاص حضرت، ولی عصر (عج) را برای همه زائران و نقش‌آفرینیان راهیان نور از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها